تماس با آگهی دهنده
تعمیر ضبط بنز بی ام و توسان جک جیلی سوناتا aspect-image

تعمیر ضبط بنز بی ام و توسان جک جیلی سوناتا

تهران | ستارخان
تعمیر ضبط توسان از این جهت که تنها سرگرمی‌ راننده در هنگام تردد در خیابان است اهمیت زیادی دارد. وجود ضبط سالم کمک می‌کند تا راننده با گوش دادن به موسیقی یا هر چیز دیگری تمرکز بیشتری در هنگام رانندگی داشته باشد و دچار افکار مزاحم نگردد. برای اینکه تعمیر این قطعه را با موفقیت پشت سر بگذارید باید اطلاعات مختلفی داشته باشید.
در این مطلب سعی می‌کنیم تمامی‌مواردی که در این تعمیر مورد نیاز است را خدمت شما بیان کنیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.مرکز تعمیرات ضبط آوا با بیش از سه دهه تجربه در زمینه ی تعمیر انواع مانیتور خودرو از قبیل توسان سانتافه سوناتا بنز بی ام و جک برلیانس موهاوی لیفان و انواع برند آمپلی فایر آماده ی خدمت رسانی به کاربران و مشتریان گرامی در سراسر میهن عزیز ایران میباشد.
یکی از رایج ترین ایرادات که بررسی آن در تعمیر ضبط توسان اهمیت دارد، روشن نشدن ضبط است. طبیعتاً اگر ضبط اتومبیل روشن شود شما هیچ استفاده نمی‌توانید از آن ببرید. برای بررسی این مشکل در تعمیر ضبط توسان شما باید چند قطعه را مورد بررسی قرار دهید. اول از همه پیشنهاد می‌کنیم به سراغ سوکت برق بروید.
در برخی موارد، شل شدن سوکت برق سبب بروز این مشکل می‌شود. قطعاً این مشکل را خودتان به راحتی می‌توانید برطرف سازید اما اگر سوکت برق در جای خود در صحت و سلامت قرار گرفته بود باید به سراغ بررسی دقیق تر بروید. این بار شما باید ضبط را باز کنید و مدار آن را با دقت کامل ارزیابی کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم این کار را به یک متخصص واگذار کنید چرا که انجام آن نیاز به دانش و تخصص دارد.
فریز شدن ضبط توسان را چگونه برطرف سازیم؟
با توجه به هوشمند بودن این ضبط، مشکلاتی مانند فریز شدن تصویر در تعمیر ضبط توسان رایج هستند. برخلاف ضبط‌های قدیمی‌این ضبط جدید و مدرن بر اساس سیستم عامل اندروید طراحی شده و همانگونه که مزایای آن را دارد گاهی اوقات، خطاهای آن هم اذیت کننده می‌شود. فریز شدن تصویر هم دقیقا به خاطر ایراداتی است که در برنامه نویسی سیستم عامل به وجود می‌آید و برطرف ساختن آن نیاز به متخصص دارد. این مشکل هم می‌تواند نرم افزاری و هم سخت افزاری باشد.
چرا تصاویر در نمایشگر توسان دیده نمی‌شود؟
یکی دیگر از ایراداتی که ممکن است در تعمیر ضبط توسان با آن روبرو شوید عدم نمایش تصاویر بر روی نمایشگر می‌باشد. عدم نمایش تصاویر از این جهت اهمیت دارد که نمایشگر ضبط توسان فقط تصاویر عادی را نمایش نمیدهد برکه هشدار‌های مرتبط با اتومبیل را نیز به اطلاع راننده می‌رساند. طبیعتاً اولین کاری که برای رفع این مشکل باید انجام دهید بررسی ارتباط سنسور با صفحه نمایش است.
گاهی اوقات به دلایل گوناگون ممکن است ارتباط سنسور و صفحه نمایش قطع شده باشد و با وصل کردن آن به سادگی مشکل شما برطرف شود. اما اگر از این طریق به نتیجه نرسید باید به سراغ بررسی سلامت سنسور بروید. تست سلامت سنسور قطع نیاز به ابزار و لوازم خاص خود دارد و هر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. اگر سنسور هم سالم بود، احتمالا مشکل از قطعات داخل ضبط است و باید آنها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید.

تعمیر مانیتور هیوندا توسان

تعمیر ضبط سانتافه

آیا لازم است ضبط توسان را آپدیت کنیم؟
یکی از موارد دیگری که در تعمیر ضبط توسان باید با نورپردازی مسئله به روز رسانی سیستم عامل این ضبط است. توجه داشته باشید که تعمیر ضبط دنا صرفاً تعمیر یک ضبط اتومبیل نیست، بلکه شما دارید یک سیستم عامل اندروید را مورد تعمیر قرار می‌دهید. این سیستم‌عامل همانند تمام سیستم عامل‌های موجود در جهان در بازه‌های زمانی مختلف نسخه‌های جدید را منتشر می‌کند که ایرادات قبلی در آنها برطرف شده و امکانات جدید به آنها افزوده شده اند.
اگر می‌خواهید از شر باگ‌های قبلی ضبط توسان راحت شوید و امکانات جدید آن بهره مند گردید حتماً باید آپدیت سیستم عامل را انجام دهید.آپدیت سیستم عامل ضبط توسان کاریست که هم خودتان می‌توانید با موفقیت پشت سر بگذارید و هم تعمیرکاران متخصص این ضبط می‌توانند انجام دهند.
خرابی فلش در تعمیر ضبط توسان چگونه اتفاق می‌افتد؟
یکی از ایرادات آزاردهنده دیگری که در تعمیر ضبط توسان آن را بررسی می‌کنیم خرابی فلش است. این خرابی بشدت می‌تواند آزاردهنده باشد. خرابی فلش سبب می‌شود شما امکان استفاده از بسیاری از فیلم و موسیقی‌های خودتان را نداشته باشید. در واقع تمام محتوایی که به منظور سرگرمی‌زمان رانندگی خودتان تهیه کرده‌اید را از دست می‌دهید. این مشکل بیشتر مربوط به خود فلش می‌باشد.
امکان دارد فلش شما ویروسی شده باشد یا برخی از اجزای آن دچار مشکل شده باشند. البته خرابی پورت فلش در ضبط هم می‌تواند عامل این مشکل باشد. در صورت وقوع این اتفاق شما هم می‌توانید پورت را تعمیر و هم آن را تعویض کنید. تشخیص قابل تعمیر بودن یا نبودن این قطعه فقط توسط کارشناس ضبط توسان قابل انجام است.
یک پیشنهاد بسیار مهم برای شما در انتها داریم. هر زمان متوجه شدید که خودتان به هیچ وجه امکان تعمیر ضبط را ندارید، حتما آن را به کارشناس مجرب و متخصص واگذار کنید. دستکاری بیش از حد ممکن است آسیب جدی تری به ضبط وارد کند و هزینه بیشتری برای شما به وجود آورد.کارشناسان مجرب مرکز ضبط آوا همواره آماده خدمت رسانی به مراجعان محترم میباشند.جهت رزرو نوبت و گرفتن مشاوره تماس حاصل فرمائید.
09120710830

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان