تماس با آگهی دهنده
تعمیر ضبط سوناتا سانتافه - تعمیرات مانیتور دنا aspect-image

تعمیر ضبط سوناتا سانتافه - تعمیرات مانیتور دنا

تهران | ستارخان
از رادیو ضبط ماشین برای سرگرمی در حین رانندگی استفاده می شود. اولین رادیو در سال 1927 در ماشین نصب شد و به طور رسمی به عنوان لوازم جانبی ارائه شد. گزینه های موجود امروزه برای رادیو ضبط های خودرو تقریبا نامحدود هستند. رادیو در طول روز ما را همراهی می کند، عمدتاً در مسیر کار یا صرفاً در سفر با ماشین، خواه یک سفر طولانی یا کوتاه. همه گاهی اوقات به سرگرمی نیاز دارند و این سرگرمی هم آموزنده، هم آرامش بخش و هم شادی بخش است.
اگر رادیو ضبط ماشین دیگر کار نمی کند، حتما باید توسط متخصص بررسی شود و در صورت لزوم آن را تعمیر کند. تعمیر ضبط ماشین به دلیل تکنولوژی حساس در یراق آلات نیاز به تخصص فنی ویژه و در عین حال مراقبت ویژه در هنگام مونتاژ دارد. این کار در مرکز تعمیر ضبط غرب تهران ضبط آوا به بهترین نحو امکان پذیر است.مرکز ضبط آوا با سه دهه تجربه در زمینه ی تعمیرات تخصصی انواع مانیتور خودرو از قبیل تعمیرات ضبط بنز بی ام جنسیس موهاوی پورشه مگان ام وی ام لیفان جک تعمیر ضبط برلیانس دنا و … آماده ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی در سراسر ایران میباشد.
دستگاه پخش خودرو
علل رایج خرابی و عیب یابی مانیتور خودرو
امروزه رادیو ضبط های اتومبیل در انواع و طرحهای مختلف، با تجهیزات مبتکرانه وجود دارند. معمولاً به طور دائم در ماشین نصب می شوند و مجهز به سیستم های ناوبری و سایر تنظیمات هستند. رادیو ضبط ها تقریباً همیشه به طور دائم در داشبورد ادغام می شوند.اگر رادیو ضبط ماشین شما کار نمی کند می توانید به مرکز تعمیر ضبط غرب تهران مراجعه کنید تکنسین های این مرکز در کارگاه ضبط آوا ابتدا به دنبال علت عیب می گردند.
اینکه رادیو ضبط ماشین دیگر کار نمی کند می تواند به دلیل از دست دادن مخاطبین (پریز، کابل شکسته و غیره)، شکسته شدن نمایشگر رادیو پخش ماشین، کنترل ها یا سخت افزار داخلی ضبط باشد. علاوه بر این، قبل از تعمیر یا تعویض ضبط کارشناسان بررسی می کنند که آیا ایراد در خود دستگاه است یا خارج از ضبط خودرو. به عنوان مثال، بلندگوها ممکن است معیوب باشند یا ممکن است اتصال شل باشد (شاخه آنتن، منبع تغذیه و غیره). تمام فیوزهای خودرو و ضبط خودرو نیز بررسی می شود.
تعمیر ضبط ارزشمند است. زیرا نه تنها یک جایگزین مقرون به صرفه برای خرید یک دستگاه جدید به ما ارائه می دهد، بلکه سهم قابل توجهی در حفاظت از محیط زیست و آب و هوا نیز دارد. همچنین تعمیرات صنعت را تقویت می کند و به نوبه خود می تواند مشاغل را تضمین کند. تنها در صورتی که مدل یا قطعات یدکی دیگر در دسترس نباشد، دستگاه معیوب باید با ضبط ماشین جدید جایگزین شود. در کارگاه تعمیر ضبط غرب در تهران، هنگام تعویض، ضبط ماشین همیشه با مدلی که تا حد امکان با مدل اصلی مربوطه یکسان است، جایگزین می‌شود.
هر قطعه در رادیو ضبط ماشین ممکن است یکباره خراب شود. اگر رادیو پخش ماشین روشن نمی شود، دریافت ضعیف است، نمایشگر روشن یا خاموش نمی شود. در چنین مواردی، راننده نمی تواند خودش تعمیر را انجام دهد، زیرا حذف و نصب ضبط ماشین امروز بسیار دشوارتر از مدل های قدیمی است.
مرکز تعمیر ضبط غرب تهران ضبط آوا با مجموعه وسیعی از متخصصان، تعمیر انواع دستگاه های الکترونیکی از جمله ضبط خودرو نظیر تعمیر ضبط سانتافه را تضمین می کند. در صورت بروز نقص، ضبط آوا به عنوان مرکز تعمیر ضبط غرب تهران طیف گسترده ای از دستگاه های hi-fi خودرو را به سرعت و با اطمینان تعمیر می کند.
ضبط مدرن با سیستم ناوبری
هزینه تعمیر رادیو ماشین
هزینه تعمیر ضبط خودرو در درجه اول به سن، نوع و عملکرد دستگاه بستگی دارد. در اتومبیل‌های قدیمی یا مدل‌های قدیمی‌تر که «فقط» دارای سی‌دی پلیر و RDS هستند، رادیو پخش ها را می‌توان در عرض چند دقیقه برای تعویض برداشت و نصب کرد. اما با امکانات رادیو ضبط خودرو، هزینه تعمیر نیز افزایش می یابد. رانندگان باید برای دستگاه های مدرن با سیستم های ناوبری، کیت های هندزفری، تیونرهای DAB یا +DAB یا با رابط های MHL (HDMI) هزینه های چند برابری را انتظار داشته باشند.
جهت گرفتن مشاوره و نوبت تعمیرات با مرکز ضبط آوا تماس حاصل فرمائید.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان