تماس با آگهی دهنده
تعمیر ضبط سراتو چانگان تیگو مگان ام وی ام aspect-image

تعمیر ضبط سراتو چانگان تیگو مگان ام وی ام

تهران | ستارخان
وضعیت کالا تولید کننده
نمایندگی تعمیر ضبط سراتو چانگان تیگو مگان ام وی ام
ایرادات متداول ضبط خودرو
ضبط خودرو نیز همانند سایر قسمت های آن، میتواند به مرور زمان و به دلایل مختلفی، دچار ایراد و مشکل شود. متقاضیان تعمیر ضبط با ایرادات و مشکلات مختلفی مواجه می شوند، که چند مورد متداول از این مشکلات عبارتند از:
روشن نشدن سیستم پخش صوت
شکستگی صفحه نمایش ضبط خودرو
عدم برخورداری صدای خروجی از کیفیت مناسب
اختلال در عملکرد صفحه لمسی و یا دکمه های ضبط خودرو
ایجاد اختلال در عملکرد ضبط و خاموشی ناگهانی آن در حین پخش صوت
ناهماهنگی در روشن شدن کامل، به عنوان مثال روشن شدن ضبط در حالی که مانیتور خاموش است.
عدم شناسایی فلش، سی دی، دی وی دی و بلوتوث توسط ضبط و یا گیر کردن سی دی یا دی وی دی داخل آن
ایرادات مذکور و هرگونه اختلال دیگر در مانیتور و آمپلی فایر خودروی شما در مرکز سیستم صوتی و تصویری اتومبیل ضبط آوا واقع در غرب تهران ستارخان 09120710830 در مدت زمان 2 ساعت رفع و تعمیر خواهد شد.
بررسی علل شایع مشکلات ضبط خودرو
از جمله علل شایع پیدایش مشکلات در سیستم صوتی خودرو و پیدایش ضرورت تعمیر ضبط میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
بکارگیری قطعات بی کیفیت و نامناسب در سیستم
یکی از دلایل اصلی و مهم بروز مشکل در ضبط خودرو ها بکار گیری قطعات بی کیفیت و نامناسب و ارزان قیمت است. به دلیل کیفیت پایین، مدت زمان دوام این قطعات بسیار پایین بوده و منجر به از کار افتادن ضبط پس از مدت کوتاهی می گردد.
نصب نادرست دستگاه
یکی دیگر از از دلایل رایج نیاز به تعمیر ضبط، نصب و اتصال نادرست دستگاه است. در صورتی که سیم ها و سایر اتصالات سیستم صوتی خودرو به درستی در محل مورد نظر قرار نگرفته باشند، امکان روشن نشدن و یا از کار افتادن ضبط پس از مدتی وجود خواهد داشت.
اختلال در عملکرد یونیت مرکزی
قرار گیری یونیت های مرکزی در وضعیت Protect Mode میتواند یکی دیگر از علل روشن نشدن ضبط باشد. این حالت برای جلوگیری از کارافتادگی یونیت ها به هنگام وقوع قطعی برق مورد استفاده قرار میگیرد. قبل از هر گونه اقدام به تعمیر ضبط، لزوم بررسی حالت ضد سرقت یونیت مرکزی و اطمینان از آن وجود دارد.این مورد معمولا در تعمیر ضبط پورشه به چشم میخورد.
خراب شدن فیوز
اغلب ضبط ها از یک یا دو فیوز برخوردارند. یکی دیگر از علل روشن نشدن ضبط خودرو میتواند مربوط به خراب شدن یا سوختن فیوز باشد. در صورت وجود اختلال در اتصالات زمینی، امکان دریافت انرژی لازم توسط ضبط برای فیوز وجود نخواهد داشت. در نتیجه این امر منجر به روشن نشدن و نیاز به تعمیر ضبط و اتصالات مربوط به فیوز می شود.
سوختن آی سی و وجود خرابی در اتصال پیگتیل
هنگام اقدام برای تعمیر ضبط خودرو در صورت بررسی سیم کشی پشت یونیت مرکزی، باید کانکتور پیگتیل نیز مورد بررسی قرار گیرد. چرا که امکان قرارگیری نادرست این کانکتور در یونیت وجود دارد. در صورت وجود آداپتور بین یونیت و سیم کشی، بهتر است اتصال برق کل مجموعه قطع و دوباره متصل شود تا از وجود برق در سیستم اطمینان حاصل شود.
همچنین در برخی مواقع جهت تعمیر ضبط و حل مشکل میتوان برای مدت زمان کوتاهی اتصال بین یونیت مرکزی و آداپتور را قطع کرده و سپس با وصل دوباره، عملکرد سیستم مورد بررسی قرار گیرد. همچنین می توان تمامی اتصالات را از نظر سلامت و وجود جریان برق، از طریق مولتی متر و یا به صورت چشمی مورد بررسی قرار داد.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان