تماس با آگهی دهنده
تولید کننده دستگاه بدنسازی پارس اسپرت aspect-image

تولید کننده دستگاه بدنسازی پارس اسپرت

کرج
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
گروه ورزشی پارس اسپرت (فراگامان) تولید کننده انواع دستگاه بدنسازی و تجهیزات بدنسازی خانگی و باشگاهی در زمینه های مختلف لوازم و تجهیزات ورزشی فعالیت می کند.
محور اصلی فعالیت تولید کننده انواع دستگاه بدنسازی و تجهیزات بدنسازی و باشگاهی، تجهیزات ورزشی خانگی، تجهیزات ورزشی باشگاهی است که با تولید بهترین دستگاه های بدنسازی فعالیت خود را پیش می‌برد. شرکت پارس اسپرت تمامی دستگاه بدنسازی‌های طرح هویست آمریکا، پاناتا ایتالیا را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند که می‌توانید برای تجهیز باشگاه ورزشی خود از دستگاه بدنسازی شرکت پارس اسپرت (فراگامان) استفاده کنید. تمامی دستگاه بدنسازی های تولید شرکت پارس اسپرت توسط متخصصین به صورت کارآمد و علمی طراحی شده و به مرحله تولید رسیده است.
علاوه براین، شرکت پارس اسپرت در زمینه صادرات دستگاه بدنسازی و تجهیزات بدنسازی و تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی نیز فعالیت دارد. تمامی متریال استفاده شده در تولید دستگاه بدنسازی و تجهیزات ورزشی این شرکت از قبیل تشک‌ها، پارچه‌ها، آهن استفاده شده و در بالاترین کیفیت هستند و تمامی دستگاه بدنسازی و تجهیزات بدنسازی این شرکت دارای گارانتی دو ساله میباشند.
شرکت پارس اسپرت با تجربه چندین ساله در عرصه تولیدات تجهیزات بدنسازی با کادری مجرب و کار آزموده در تلاش است تا بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد.
برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش از طریق راههای ارتباطی زیر در تماس باشید:
شماره های تماس : 09122606258-09022606258
تلفن کارخانه: 02165594469
آدرس کارخانه: صفادشت ، سلمیان ، خیابان سجاد ، گلستان اول ، کوچه جمالیه پلاک 32

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان