تماس با آگهی دهنده
خرید از سایت های خارجی تحویل در ایران aspect-image

خرید از سایت های خارجی تحویل در ایران

تهران
گروه تجاری لک لک، خدمات خرید از خارج مانند خرید از آمریکا، انگلستان، آلمان، چین، ترکیه، امارات و دیگر کشورها را به راحتی و با قیمت های به صرفه برای شرکت ها و سازمان ها و همچنین اشخاص حقیقی در حجم های خرد و عمده انجام می دهد. لک لک کالای مورد نظر شما را از سراسر دنیا خرید می کند و درب منزل یا محل کار به شما تحویل می دهد. (خرید از آمازون و دیگر سایت های دنیا)
علاوه بر خرید و حمل کالا، خدمات پرداخت و خرید ارزی برای اقلام غیرفیزیکی مانند خرید اکانت های مختلف، پرداخت حق عضویت، خرید فایل الگو و کتاب، واریز به شرکت های خارجی جهت خرید کالا و نیز از خدمات گروه لک لک می باشد.
شرکت در مزایده های فروشگاه هایی مانند ایبی (ebay) و دیگر فروشگاه های آنلاین و خرید از آنها نیز از سرویس های لک لک گروپ می باشد.
یک امکان مورد علاقه دیگر برای کسب و کارها، امکان مکاتبه با شرکت های خارجی و استعلام قیمت و در نهایت خرید و تحویل کالا می باشد.
نحوه ثبت سفارش:
برای خرید کالا از کشورهای خارجی می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. و پس از نمایش قیمت پرداخت ریالی آنلاین انجام دهید
تلفن:
02157782000

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان