0 نظر
دیجیتال مارکتینگ و برندینگ
مشاوره و آموزش تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ

نقش ثبت آگهی دیجیتالی در رشد اقتصادی



از مهمترین مسائل در قلمرو تبلیغات اثر بخشی آن بر رفتار مخاطب میباشد. همانطور که اثربخشی در مدیریت عبارت از میزان دستاورد سازمان از اهداف خود تعریف میگردد. در اثر بخشی تبلیغات، گروههای متفاوتی مسئولیت اثر گذاری مخاطبان را به عهده دارند.



اگر یک رسانه تبلیغاتی بتواند خریداران زیادی را در یک زمان مشخص جذب نماید، توانسته پیام مورد نظر مخاطبان را به درستی ارسال کند و بازخورد آن فروش بهینه کالا و خدمات و کسب سود میباشد. از طرف دیگر اینترنت به طور نسبتا فراگیر توانسته نظر کاربران خود را به سمت تبلیغات اینترنتی جلب نماید. لذا تبلیغات نوین با روانشناسی کاربردی و مهارتهای ارتباطی  و استفاده از ابزارهای جدید، سعی بر اثر بخشی بیشتر تبلیغات دارند.



در این دوران استفاده از تبلیغات الکترونیکی مورد توجه ویژه قرارگرفته و تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه های سنتی، از سرعت و بازخورد بیشتری برخوردار است. بنا براین هدف این پژوهش پی بردن به مولفه های اثر بخشی تبلیغات اینترنتی و بعد از آن تعیین میزان اثر گذاری این مولفه ها است.



در ادامه با ارزیابی اثر بخشی و توضیح تبلیغات، به دلایل رشد تبلیغات نوین و سپس به اثر بخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف کننده پرداخته و نقش ثبت آگهی دیجیتالی در رشد اقتصادی و مقایسه تبلیغات دیجیتال در ایران با کشورهای پیشرفته و در ادامه از نگاه وبسایت ثبت آگهی 100 نما مورد بررسی و مطالعه قرار میگیرد.



تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد که معرف تبلیغی است که از اینترنت و شبکه جهانی برای بیان هدف ارسال پیام تجاری جهت جذب مشتریان استفاده میکند.



تبلیغات به سمت رسانه های برخط و موتورهای جستجوگر حرکت کرده است و قابلیت و مزایای آن در هدف گیری مشتریان و دنبال نمودن فرایند بازاریابی تا مرحله فروش محصولات، آن را به عنوان تاثیر پذیرترین سیستم تبلیغاتی مطرح ساخته است. در حال حاضر انواع تبلیغات اینترنتی شامل : 1 - تبلیغات موتورهای جستجو 2 – ایمیل مارکتینگ 3 – تبلیغات شبکه های اجتماعی 4 – تبلیغات ویدیویی و متنی در رسانه های بر خط 5 – تبلیغات همسان میباشد.



 

نظرات
نظری درباره این خبر درج نشده است
ثبت نظر شما
جهت ثبت نظر می بایست عضو سایت شوید ورود عضویت