تماس با آگهی دهنده
بیمه پاسارگاد aspect-image

بیمه پاسارگاد

تهران
بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

منو

دعوت به همکاری

ثبت درخواست

چرا نمایندگی بیمه پاسارگاد ؟

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور گسترش عرضه خدمات بیمه ای خود در زمینه فروش حرفه ای بیمه عمر و تامین آتیه پس از مصاحبه و موفقیت در دوره آموزشی مربوطه ، تعداد محدودی از متقاضیان واجد شرایط را به همکاری دعوت می نماید.

بیمه پاسارگاد یکی از خوشنام ترین و معروف ترین بیمه های خصوصی کشور می باشد که دارای رتبه و اعتبار قابل قبولی در صنعت بیمه کشور می باشد بویژه در حوزه بیمه زندگی که یکی از فیلدهای تخصصی این گروه نیز می باشد.باتوجه به سهم بازار بسیار خوبی که این شرکت در فروش بیمه های عمر و تامین آتیه دارد فعالیت در این شرکت می تواند پیشروتر از سایر شرکتها باشد.

اما از بعد مزیت های رقابتی نیز می توان به تنوع و گستردگی پوشش های ارائه شده اشاره نمود که بدون شک از تمامی رقبا در این حوزه بیشتر و کامل تر است همچنین شرکت بیمه پاسارگاد به زعم بیمه مرکزی از شاخص های توانگری و ایفای تعهدات بالایی برخوردار است.
و در اخر باید خاطر نشان کرد که شرکت بیمه پاسارگاد جزء معدود شرکت هایی است که اقدام به اعطاء کد نمایندگی فروش بیمه عمر و تامین آتیه تحت نظارت بیمه مرکزی می نماید و اکثر سایر شرکتها در چهار چوب”جذب بازاریاب”اقدام به جذب می نمایند.

مزایای شغلی

فعالیت در شرکت بیمه پاسارگاد، بیمه بر‌تر سالهای اخیر به تشخیص و تحت نظارت بیمه مرکزی ایران

اعطای کد رسمی نمایندگی بیمه‌های عمر و تامین آتیه و تخصیص فضای مناسب جهت فعالیت نمایندگان

تخصیص فایل مالی اختصاصی برای نماینده و واریز مستقیم وجه کارمزد

پشتیبانی، آموزش تخصصی و رایگان

ثبت سوابق فروش (پرتفو با نام شما)

سطح درآمدی نامحدود و متناسب با میزان فعالیت و اثر بخشی نماینده

امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی در سطوح ملی و بین المللی

داشتن حداقل ۱۸ سال به بالا در مقاطع دیپلم و بالا‌تر بدون نیاز به سابقه کار

تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تکمیل درمان

بدون محدویت شغلی حتی افراد شاغل در ادارات و سازمان‌ها

امکان فعالیت به شکل پاره وقت و یا تمام وقت

مدارک مورد نیاز

 تصویر صفحات کامل شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

چهار قطعه عکس سه در چهار

دفترچه حساب بانک پاسارگاد بنام متقاضی

کپی کارت پایان خدمت برای آقایان و یا گواهی اشتغال به تحصیل

سوالات متداول

کارشناس فروش به چه کسی اطلاق می شود ؟

منظور از کارشناس فروش کسی است که عهده دار اطلاع رسانی، فرهنگسازی و فروش یک محصول است.
فعالیت کارشناسان فروش بشکل تمام وقت یا پاره وقت بوده، که امکان اشتغال کارمندان و سایر شاغلین نیز در این حرفه فراهم می باشد.
نوع محصول بیمه ای :
در حال حاضر نوع محصولی که فرد عهده دار فرهنگ سازی و فروش آن است محصول بیمه عمر و تامین آتیه (بیمه زندگی ) می باشد؛ که یکی از پر طرفدار ترین محصولات بیمه ای کشور است که مزایای قابل توجهی دارد.

آیا این تجارت برای من مناسب می باشد ؟

این تجارت مناسب افرادی است که قصد فعالیت به صورت پاره وقت و یا تمام وقت را دارند، شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، تجربه، موقعیت و فضای کاری دارید ، که تمامی این امکانات را مرکز تخصصی آموزش بیمه عمر برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد کرده است. در ضمن این تجارت مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند، مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند.

این تجارت مناسب چه کسانی نمی باشد؟

افرادی که علاقه مند به داشتن کاری مستقل نیستند. افرادی که بنا به دلایلی به دنبال حقوق ثابت و کارمندی هستند. افرادی که به دنبال پیشرفت مالی نیستند. افرادی که درآمد خود را وابسته به غیر می دانند و نه توانایی های فردی خویش.

آیا کار من ویزتوری است ؟ ( جایگاه شغلی )

نمایندگان فروش بیمه عمر، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در حال و آینده، در راستای رفاه عمومی، هدایتگر هستند. لذا این افراد در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند و مردم آنها را به چشم یک ویزیتور نمی نگرند. این درحالی است که شرکت بیمه و شبکه فروش در متن فعالیت های خود جایی برای ویزیتوری ندارند و در جهت حفظ شان اجتماعی کارشناسان خود کوشا می باشند به طوریکه بستر لازم را برای نمایندگان مهیا می کنند تا آنها در جایگاه مشاور بیمه ای، رسالت خود را به درستی انجام دهند و در نزد مردم جایگاهی معتبری داشته باشند. در تمام دنیا و همینطور در ایران، مردم مشاورانی در زمینه های بیمه، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج، خانواده، کسب و کار و درمان در اختیار دارند. نمایندگان متخصص بیمه عمر پاسارگاد نیز در جایگاه مشاوران بیمه ای، به مردم خدمت می کنند و به همین دلیل از جایگاهی ویژه در جامعه برخوردار هستند.
هدف بیمه پوشش خطراتی است که افراد با آنها مواجه می شوند، اما از آنجایی که برخی از خطرات

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان