تماس با آگهی دهنده
دوره Java ee Hibernate
دوره Java ee Hibernate

دوره Java ee Hibernate

تهران
برگزاری دوره Java EE + Hibernate
در مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک

از 24 شهریور ماه
ظرفیت محدود

زبان جاوا را نمی بایست با جاوا اسکریپت اشتباه گرفت چرا که این تنها یک تشابه در نامگذاری است. اما با زبان جاوا (و تقریبا تمامی زبان های برنامه نویسی چه اسکریپتی و چه غیر اسکریپتی) می توان وب سایت ایجاد کرد و اتفاقا برنامه نویسی وب با زبان جاوا بسیار پرطرفدار است.
زبان جاوا یک زبان همه منظوره است که مهم ترین خصوصیت آن استقلال از سخت افزار و سیستم عاملی است که برنامه در نهایت می خواهد بر روی آن اجرا شود.

به طور کلی تمامی تکنولوژی های جاوا را می توان به دو بستر Java SE و Java EE تقسیم بندی نمود. بستر Java SE به همراه ماشین مجازی جاوا به شما اجازه می دهد تا یک برنامه جاوا تولید و اجرا کنید و در Java EE می توانید برنامه های نوشته شده را به روش های گوناگون به هم متصل کنید.
در دوره های پیشرفته تر شما با تکنولوژی ها و معماری Java EE آشنا خواهید شد. از معروف ترین سرفصل های دوره های Java EE، جاوا وب می باشد که در دوره (Java Web Programming JSP, JSF) بیان می گردد.

برگزاری بیش از 20 دوره عمومی و خصوصی آموزش جاوا در سطوح مقدماتی و پیشرفته به همراه تربیت برنامه نویسان و کارمندان شرکت های نرم افزاری دولتی و غیر دولتی از جمله افتخارات دپارتمان وب و برنامه نویسی مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک در حوزه جاوا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت نام با شماره 88889796 داخلی 113 و 120 تماس بگیرید.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان