تماس با آگهی دهنده
صنایع ماشین سازی امیدی لاهیجان
صنایع ماشین سازی امیدی لاهیجان

صنایع ماشین سازی امیدی لاهیجان

لاهیجان
تولید کننده ایرانی و خارجی
وضعیت کالا تولید کننده
شرکت ماشین سازی امیدی فعالیت خود را در سال 1990 به مدیریت فرهاد جمال امیدی در حوزه تولید ماشین آلات صنایع غذایی آغاز کرد. واحد بازرگانی به مدیریت خانم شبنم بشردوست نیز همواره کوشیده بهترین خدمات بازرگانی را به مشتریان ارائه نماید.
ماشین آلات و تجهیزات ساخت شرکت ماشین سازی امیدی عبارتند از:
خط کامل نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید کیک و کلوچه و شیرینی مغزدار
خط نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک کاپ کیک
خط تمام اتوماتیک کیک لایه دار (مینی رول و سوئیس رول)
خط تمام اتوماتیک بیسکوییت سخت و نرم
خط کامل شوکوپای
خط کامل روکش شکلات
خط کامل نان (نان مغزدار)
شرکت امیدی مجری پروژه های بزرگ جهت تولید فر تونلی، خنک کن اسپیرال و انواع میکسر (میکسر عمودی، میکسر مواد اولیه، توربومیکسر، میکسر کامپکت و هوموژنایزر) می باشد.
ماشین سازی امیدی با بهره گیری از جدیدترین فن آوری های روز در تولید تجهیزات و ماشین آلات و سال ها تجربه موفق شده پاسخگوی نیازهای مشتریان مختلف باشد و محصولاتش را به بیش از 58 کشور جهان صادر نماید. علاوه براین، بیش از800 واحد تولیدی داخلی نیز با ماشین آلات امیدی تجهیز شده اند.
مساحت شرکت ماشین سازی 30000 متر مربع و تعداد کارکنان آن بالغ بر 250 نفر است. ماشین سازی امیدی ضمن دریافت مدرک CE، در سال های اخیر موفق شده دفاتر خود را در دبی (KAREN OMIDI)، آلمان (CAREN GMBH) و ترکیه (CAREN GM) دایر نماید.
شرکت ماشین سازی امیدی در سال های اخیر اقدام به احداث یک واحد تولید مواد غذایی نموده، که در آن از ماشین آلات و تجهیزات تولیدی خود جهت تولید محصولات غذایی استفاده می نماید و بدین ترتیب کارکرد آن ها را در معرض دید مشتریان و خریداران محترم خود قرار می دهد.
هدف ماشین سازی امیدی ایجاد اطمینان در مشتریان خارجی و داخلی از توانایی تولید محصولات متنوع توسط ماشین آلات ساخت این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و جدیدترین تکنولوژی ها می باشد.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان