تماس با آگهی دهنده
  • درب های سریع السیر هامون - فست رول و فست فولد
  • درب های سریع السیر هامون - فست رول و فست فولد
  • درب های سریع السیر هامون - فست رول و فست فولد
  • درب های سریع السیر هامون - فست رول و فست فولد
  • درب های سریع السیر هامون - فست رول و فست فولد
  • درب های سریع السیر هامون - فست رول و فست فولد
  • درب های سریع السیر هامون - فست رول و فست فولد
  • درب های سریع السیر هامون - فست رول و فست فولد
  • درب های سریع السیر هامون - فست رول و فست فولد
  • درب های سریع السیر هامون - فست رول و فست فولد

درب های سریع السیر هامون - فست رول و فست فولد

تهران
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
درب فست رول: فست رول هامون درب
درب فست رول دربی است جدا کننده دو فضا از یکدیگر که از سیستم الکترو مکانیکال بهره میبرد و از پارچه دورو PVC مستحکم ساخته میشود و حرکت آن به صورت عمودی بوده و کمترین فضا را اشغال می کند و با سرعت بالایی باز و بسته میشود؛ درب فست رول باعث هوابندی و جلوگیری از ورود گرد و غبار و هدر رفت دمای بیرون و داخل فضایی که درب فست رول نصب شده میگردد و سرعت درب فست رول باعث کاهش زمان تردد میگردد.
درب فست فولد هامون درب
درب فست فولد یا درب فست فولد آپ صنعتی الکترو مکانیکال ۳ فاز دربی ست که با سرعتی بین ۸۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر در ثانیه به صورت عمودی باز و بسته می شود و ضمن جدا سازی دو محیط از یکدیگر باعث هوابندی، رعایت بهداشت و سرعت تردد و جلوگیری از اتلاف انرژی در مکانهای صنعتی می گردد در درب فست فولد ریلها با عمق زیاد کار هدایت درب را به عهده دارند و موتور ۳ فاز به همراه ترمز الکتریکی انتهای موتور که به محور اصلی متصل است کار بالا کشیدن درب فست فولدینگ را توسط تسمه های ابریشمی روی درب میسر میسازد و کنترل میزان حرکت توسط میکروسوئیج روتاری و تابلوی کنترل پیشرفته انجام میگردد.
درب فست فولد درب صنعتی اتوماتیک الکترو مکانیکی است ساخته شده از پرده UV-PVC با وزن پرده ۹۰۰ گرم در متر مربع و لوله های فولادی درون پرده با فواصل محاسبه شده به همراه ریل های جانبی خاص و موتور ۳ فاز و گیربکس ساخته می شود، که درب فست فولد با سرعت ۸۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر توسط تسمه های ابریشمی به صورت لایه لایه؛ پوشه ای یا فولدینگ رو به بالا جمع می گردد و بالعکس که باعث هوابندی و جلوگیری از پرت انرژی و تبادل هوا و همچنین ورود گرد و خاک و حشرات به داخل سالن می شود. طلق شفاف عرضی در ارتفاع مناسب باعث دید راننده لیفتراک و نفرات می شود. درب فست فولد جزو محبوب ترین درب سریع بازشو محسوب می شود.
بنابراین درب سریع فست فولد درب صنعتی اتوماتیک برقی است، ساخته شده از پرده PVC که با سرعت ۷۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر باز و بسته میشود و باعث هوابندی، رعایت بهداشت و جلوگیری از پرت انرژی و تبادل هوا و همچنین ورود گرد و خاک و حشرات به داخل سالن می شود، وزن پرده درب فست فولد صنعتی ۹۰۰ گرم در متر مربع و موتور آن ۳ فاز همراه گیربکس میباشد، که درب فست فولد توسط تسمه ها رو به بالا جمع می گردد.
درب سردخانه ای سریع بازشو
درب سردخانه ای سریع بازشو با سرعت ۱.۵ متر در ثانیه با هوابندی ۱۰۰% مانع هدر رفت انرژی و برودت در سردخانه ها گردد. درب سردخانه ای سریع بازشو یک درب تمام اتوماتیک برقی است که ار PVC دو لایه که داخل آن از فوم های مخصوص الاستومری به همراه پروفیل های خاص پر شده و توسط موتور ۳ فاز صنعتی و کنترلر های صنعتی با سرعتی بین ۱ متر تا ۱.۵ متر در ثانیه رو به بالا رول شده و باز می شود یا برعکس، درب سریع بازشو سردخانه عایق ۱۰۰% دما با هوابندی کامل است که برای سردخانه های صفر درجه به بالا استفاده می شود و یکی از کاربردی ترین دربها برای سردخانه ها می باشد.
درب فست رول سردخانه ای یا فست کُلد استوریج Fast Cold Storage هامون درب
درب سردخانه ای سریع بازشو؛ در سردخانه های بالای صفر در صنایع مختلفی همچون انبارهای میوه و مواد غذایی و صنایع لبنی و پروتئینی برای اینکه از هدر رفت انرژی برودتی جلوگیری نمایند امروزه از درب های سریع بازشو فست کُلد که رو به بالا روی محور یا شفت اصلی رول می شود استفاده می گردد، این درب ها نیز همچون درب های فست هیبریدی از پارچه های PVC دوجداره ساخته می شوند و درون این دو جداره از فوم های عایق برودتی استفاده می گردد به صورتی هر ردیف ردیف قبلی و بعدی خود را با طراحی خاص شرکت هامون درب پوشش میدهند بدین صورت که در زمان دوخت با دستگاه HF طوری پارچه دوخته می شود که فضای خالی بین ردیف ها باقی نماند.
*درب هیبریدی فست رول هامون درب، درب هیبریدی سریع بازشو،
درب هیبریدی سریع بازشو از جمله درب های سریع باز شو به صورت رول آپ می باشند که تلفیقی از کرکره و درب فست رول PVC هوابند می باشد و با سرعت استاندارد ۷۰ سانتیمتر در ثانیه تا ۱.۵ متر در ثانیه می توان درب سریع هیبریدی را طراحی و تولید نمود تا هوابندی کامل و حفاظت فیزیکی بالایی را به مصرف کننده ارائه نماید،
درب هیبریدی سریع بازشو (High-Speed Hybrid Rapid Door) درب هیبریدی نوعی از درب صنعتی است که برای کاربردهایی که نیاز به باز و بسته شدن سریع درب دارند، استفاده میشود. این دربها ترکیبی از ویژگیهای دربهای صنعتی کرکره ای و دربهای صنعتی اتوماتیک فست رول را دارا میباشند. درب‌های هیبریدی سریع بازشو از جنس PVC با مقاومت بالا بوده به صورت دوجداره بوده که درون آن با تیغه های کرکره فوم دار به صورت خاصی طراحی شده که کاملا حرکتی نرم و بی صدا را به همراه دارد و به وسیله سیستم موتور گیربکس با سرعت ۷۰ سانتیمتر در ثانیه تا ۱.۵ متر در ثانیه قابل عملکرد هستند. این درب‌ها معمولاً دارای سیستمهای حفاظتی ایمنی شامل چشم الکترونیکی یا لوپ دتکتور هستند که در هنگام تشخیص وجود اشیاء یا افراد در مسیر درب، فرآیند باز و بسته شدن را متوقف میکنند.
مزایای استفاده از درب هیبریدی سریع بازشو شامل سرعت باز و بسته شدن بالا، کاهش زمان انتقال، حفظ دما و رطوبت، کاهش هدر رفت انرژی، محافظت از محیط در برابر گرد و غبار و حشرات، و افزایش کارایی فرآیندها و جریان کار در انبارها، ورودی سالن ها و ایستگاه های اتش نشانی است.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات