تماس با آگهی دهنده
کرم موزیکال هولی تویز
کرم موزیکال هولی تویز
کرم موزیکال هولی تویز
کرم موزیکال هولی تویز

کرم موزیکال هولی تویز

تهران
تولید کننده ایرانی و خارجی
وضعیت کالا تامین کننده
کرم موزیکال هولی تویز یکی از اسباب بازی های موزیکال می باشد. این اسباب بازی توسط برند خوش نام و محبوب هولی تویز ساخته شده است. هدف از ساخت کرم موزیکال هولی تویز، بازی همراه با یادگیری برای کودکان و خردسالان بالای 6 ماه می باشد.
ویژگی های کرم موزیکال هولی تویز
در ساخت کرم موزیکال هولی تویز از رنگ هایی بسیار شاد و متنوع استفاده شده است. جنس این اسباب بازی از پلاستیک ABS مرغوب، نشکن و فاقد مواد مضر می باشد. بنابراین هیچ گونه خطری برای کودک دلبند شما در پی نخواهد داشت.
این اسباب بازی دارای موتور عقب کش بسیار روان و قدرتمند می باشد. کیفیت بالای ساخت این اسباب بازی به گونه ای می باشد که به کودک شما امکان حرکت دادن اسباب بازی با سرعت بالا و زیاد را می دهد. در نتیجه هم شادی و هم بازی را برای کودکان و والدین به ارمغان می آورد.
درون چرخ های کرم موزیکال هولی تویز از جغجغه های مخصوصی استفاده شده است. این جغجغه ها در هنگام حرکت کرم موزیکال، سر و صدا و آهنگ دل انگیزی را از خود برای خردسال به نمایش می گذارند.
یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول ارزنده، قابلیت پخش همزمان صدا و موزیک همراه با نورپردازی چشم نواز و جذاب می باشد.

فواید کرم موزیکال هولی تویز

کرم موزیکال در عین اسباب بازی بودن، فواید بسیار زیادی را برای کودکان و خردسالان به همراه دارد. از جمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش هماهنگی میان مغز، دست و چشم کودکان
تقویت نمودن قدرت شنوایی و حس بینایی در خردسالان
یکپارچگی حسی در حواس پنج گانه کودک
افزایش اعتماد به نفس و تاثیری مثبت بر روی مهارت های اجتماعی خردسالان
دارای رنگ بندی شاد و متنوع
می توان به عنوان جغجغه استفاده کرد

نحوه کارکرد کرم خزنده هولی تویز

برای حرکت کرم موزیکال هولی تویز، از مکانیزم و روش بسیار جالبی کمک گرفته شده است. این حرکت بدین ترتیب می باشد که با فشار دادن بر روی قسمت میانی کرم و هل دادن آن به سمت پایین و سپس رها کردن آن، کرم با سرعتی خوب و قابل توجه‌ شروع به حرکت می نماید. این نوع حرکت برای کودکان بسیار هیجان انگیز می باشد. جالب است بدانید چرخ‌هایی که در این اسباب بازی بکار رفته به صورت جغجغه‌ای می باشند. این موضوع باعث میشود که در حین حرکت کرم موزیکال تولید صدا شده و جذابیت بازی با این کرم را برای کودکان بیشتر می‌کند.
این اسباب بازی مناسب برای سنین 6 ماه به بالا می باشد.

کرم خزنده هولی تویز چند عدد باتری نیاز دارد؟

این اسباب بازی به 3 عدد باتری 1.5 ولتی جهت روشن شدن چراغ‌ها و پخش موزیک دارد. ذکر این نکته لازم است تا بدانید که حرکت کرم هولی تویز تنها با نیروی دست و به صورت مکانیکی می‌ باشد.
در سر کرم موزیکال هولی تویز از چراغ‌هایی رنگارنگ و زیبا استفاده شده است. وجود این چراغ ها ‌می‌تواند به تقویت چشم و حس بینایی کودک شما کمک کند.
هولی تویز، سازنده کرم موزیکال

شرکت هولی تویز از موفق ترین شرکت ها و کمپانی‌ها در زمینه تولید اسباب بازی های کودکان می باشد. تمام سعی هولی تویز این است که محصولاتی ایمن و با کیفیت ساخت بالا، همچنین مطابق با استانداردهای ساخت اسباب‌بازی، تولید نماید. از جمله این اسباب بازی ها کرم موزیکال هولی تویز است.
این کمپانی نه تنها در کشور ما ایران، بلکه در اکثر کشورهای جهان از جمله در چین، آمریکا و اروپا توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.
هدف و رسالت شرکت هولی تویز، توسعه سلامت جسمی و تقویت هوش کودکان با تولید اسباب بازی های ایمن، بی خطر و خلاقانه می‌ باشد.
فروشگاه اینترنتی بازار آنلاین گلچینی از بهترین محصولات هولی تویز را خدمت شما عزیزان ارائه می نماید.
۳۱۰,۰۰۰ تومان

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان