تماس با آگهی دهنده
pH متر رومیزی، بلوتوثی HI2202 aspect-image

pH متر رومیزی، بلوتوثی HI2202

تهران
تولید کننده آمریکا
وضعیت کالا تامین کننده
دستگاه PH متر مدل HI2202 متشکل از فناوری HALO و edge می باشد. دارای فناوری Bluetooth برای pH Electrode و قابلیت متصل شدن به انواع گوشی و تبلت برای نمایش نتایج آزمایش. edge blu دارای یک الکترود پیشرفته برای اندازه گیری دقیق می باشد.
دستگاه HI2202 هانا داراری ویژگی CAL Check™ نیز می باشد. این ویژگی به کاربران هشدار برخورد به مشکلات بالقوه در طول فرایند کالیبراسیون نمایش می دهد. این مورد برای اندازه گیری PH موارد غذایی بسیار همه است. زیرا احتمال وجود دارد که پراب دارای پوشش شده و این پوشش به راحتی می توانید به خطا در اندازه گیری pH منجر شود.
این دستگاه دارای صفحه کلید خازنی می باشد که شما می توانید با استفاده از دستکش های آزمایشگاهی به راحتی با آن کار کنید. این صفحه کلید دارای حساسیت بالایی می باشد که در راحتی کار به شما کمک می کند.
نگه دارانده الکترود به شما کمک می کند که در هر زاویه که خواستید آزمایش خود را انجام دهید و همچنین برای شارژ کردن الکترود نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه PH متر مدل HI2202 دارای یک صفحه نمایش با ابعاد 5.5 اینچ با زاویه دید 150 درجه یکی از واضح ترین LCD ها در صنعت می باشد. این صفحه نمایش قابلیت لمسی نیز دارد که با حساسیت بالای آن می توانید با استفاده از دستکش های آزمایشگاهی نیز از آن استفاده کنید.

ترکیب فناوری HALO و edge
الکترود پیشرفته و هوشمند و بیسیم به همراه سنسور دمای داخلی جهت جبران سازی دما
قابلیت اتصال با Bluetooth به اندروید و iOS
صفحه نمایشگر باریک و لمسی
امکان کالیبره کردن پی اچ تا حداکثر 5 نقطه توسط بافر
امکان انتقال داده ها به کامپیوتر توسط پورت USB
محدوده اندازه گیری pH از 2.000 - تا 16.000 – دما از 20 - تا 120 درجه سانتی گراد

در صورتیکه محصول HI2202 را انتخاب نموده اید می توانید از طریق شماره گیری شماره های ذیل با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید و محصول مورد نیاز خود را با کارت گارانتی 2 سال و 10 سال خدمات پس از فروش از تنها نمایندگی انحصاری شرکت هانا در ایران و با قیمتی استثنایی، ضمانت اصالت کالا، پرداخت درب منزل و در کوتاهترین زمان دریافت نمایید.

Hanna-iran.com
021-33311427
09199195237

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان