تماس با آگهی دهنده
آویزدستمال رولی کابینت متال هوم
آویزدستمال رولی کابینت متال هوم

آویزدستمال رولی کابینت متال هوم

تبریز
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
آویز حوله و دستمال کابینتی متال هوم
از جمله لوازم بهداشتی که امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد ، دستمال کاغذی است. دستمال هایی که در ابتدا به صورت معمولی و با تنوع پایین ارائه می شدند.
با گذشت زمان و همچنین گسترش استفاده از این محصول ، دستمال ها دارای طرح های متنوع تری برای کاربردهای مختلف شدند ، به گونه ای که می توانید امروزه شاهد ارائه دستمال های مختلف باشید.
از جمله دستمال های کاغذی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، دستمال های کاغذی رولی هستند. دستمال هایی که از آنها در آشپزخانه ها ، سرویس های بهداشتی و ... به صورت گسترده استفاده می شود. به دلیل همین استفاده مداوم ، تولیدکنندگان لوازم خانگی ، استندهایی را برای نگهداری از دستمال های رولی طراحی و تولید کردند که با استقبال بسیار زیادی روبه شد و در حال حاضر نگهدارنده دستمال و حوله کابینتی مختلف به صورت فانتزی و کلاسیک در حال ارائه هستند و هر فردی با توجه به نیاز و سلیقه خود ، قدرت انتخاب دارد.
با استفاده از این محصولات دیگر نیازی نبود که شما دستمال های رولی خود را هر بار در یک جا نگهداری کنید و در همین حال با سطوح مختلف تماس داشته باشند و این به معنای حفظ بهداشت بیشتر برای شما می شد. محصولی که می خواهیم به شما معرفی کنیم نگهدارنده دستمال و حوله کابینتی متال هوم نام دارد. یک نگهدارنده ساده و در عین حال زیبا که به سادگی می توانید از آن در هر جایی استفاده نمایید. نوع کارایی این آویز حوله ودستمال رولی به گونه ای است که می توانید آن را در آشپزخانه ها ، سرویس های بهداشتی و ... نصب و مورد استفاده قرار دهید. نگهدارنده دستمال آشپزخانه متال هوم از جنس استیل با کیفیت بسیار بالا تولید شده است و شما می توانید آن را به راحتی بر روی درب کابینت ، داخل سرویس های بهداشتی و ... نصب کنید.
از این آویز حوله و دستمال کابینتی می توانید برای نگهداری دستمال کاغذی رولی ، دستمال آشپزخانه ، حوله ، دستکش ظرف شویی و بسیاری دیگر از وسایل و لوازم آشپزخانه استفاده نمایید. یک محصول بسیار کاربردی که امکان استفاده از فضاهای بلااستفاده را به بهترین شکل ممکن به شما می دهد. از ویژگی های استند دستمال کاغذی و حوله کابینتی می توان به طراحی ساده و در عین حال زیبا، تولید شده از جنس فلز ضد زنگ، قابل استفاده در آشپزخانه و سرویس بهداشتی، سبک و کم حجم، امکان نصب و استفاده آسان را اشاره نمود. شما هموطنان عزیز می توانید هم اکنون در سایت متال هوم برای خرید جا حوله ای کابینتی با قیمت بسیار مناسب، اقدام نمایید و پس از کلیک روی دکمه خرید و تکمیل فرم سفارش و فرآیند خرید، محصول مورد نظرتان تحویل بگیرید.
جاده سنتو سه راهی فرودگاه کوی رودپلاک۱۰

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان