تماس با آگهی دهنده
کنترل هوشمند سردخانه aspect-image

کنترل هوشمند سردخانه

تهران
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
کنترل هوشمند دمای سردخانه .

قیمت برق مصرفی صنعتی در هشت ساعت از نیمه شب نیمه بار محسوب میگردد و در ساعات پیک دو برابر محسوب میشود .

فرض کنید دمای مناسب یک سردخانه پنج درجه سانتی گراد است . دستگاه هوشمند در ساعات نیم بار دمای سردخانه را به دو درجه کاهش میدهد ( حدودا از ساعت دوازده شب تا هشت صبح ) و در ساعات روز در حد پنج درجه تثبیت میکند و در ساعات پربار دمای سردخانه را به هشت درجه میرساند . به این ترتیب در ساعات نیمه شب با برق نیمه قیمت سردخانه خنک تر از حد نیاز میشود تا در ساعات روز مصرف کاهش یابد و در ساعات پر بار دمای سردخانه را افزایش میدهد تا مصرف پر بار کم شود .

تمامی مقادیر دمای سردخانه و میزان افت و افزایش دمای سردخانه در ساعات نیمه بار و پر بار قابل تنظیم میباشد .

از دیگر مزایای کنترل هوشمند سردخانه امکان مانیتورینگ قسمتهای مختلف سردخانه توسط پیامک است . مثلا در صورتیکه دمای سردخانه از دمای تنظیمی بیشتر شود به سیستم نگهدار سردخانه پیامکی صادر میشود تا اشکال به وجود آمده در یخچال را بررسی نمایند .

پینوشت : در سالهای گذشته دستگاههایی به بازار با عنوان کاهنده مصرف برق عرضه شده است و تعدادی از آنها را که دیده ام دروغ است . در شرکتی دیدم دستگاهی سر موتور میگذاشتند و آمپرمتر قبل و بعد از نصب دستگاه میزدند و نشان میدادند که سی درصد بعد از نصب دستگاه مصرف موتور کم شده است . دستگاه را باز کردم دیدم فقط خازن دارد در حالیکه آن مجموعه بانک خازن داشت . البته دستگاه هوشمند سردخانه کاهش مصرف نمیدهد و مدیریت مصرف میکند تا هزینه قبض برق کاهش یابد .
۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان