تماس با آگهی دهنده
خرید و فروش هموژنایزر aspect-image

خرید و فروش هموژنایزر

تهران
تولید کننده ایرانی و خارجی
وضعیت کالا دست دوم
خرید و فروش انواع هموژن کارکرده در صنایع لبنی و نوشیدنی با ظرفیت های مختلف از برند های معروف آمریکایی آلمانی ایتالیایی ایرانی هموژن بهساز هموژن بختیاری هموژن آلفاپاک و ...
.
هموژن چیست؟
هموژنیزه کردن یعنی چه؟
درون شیر لیپیدها یا همان چربی هائی وجود دارند که قطر گویچه های آنها به یک اندازه نبوده و بزرگ و کوچک می باشند و وقتی ما شیر را گرم می کنیم مشاهده می کنیم که به صورت سر شیر روی شیر پخش می شوند و یا بصورت خامه در شیر خام روی سطح شیر را می گیرند ، برای اینکه این پدیده پیش نیاید و چربی موجود در شیر در تمامی حجم شیر یا ماست یا .... بطور یکنواخت حضور داشته باشند و از طرفی هضم لبنیات بهتر صورت پذیرد و شیر را هموژنیزه ( همگن – هم اندازه ) می کنند و گویچه های چربی با آب داخل شیر و سفیدی و ... کلیه مواد داخل شیر به یک اندازه می شود و به هم می چسبند و دیگر چربی بالا نمی آید .
این پدیده را با دستگاهی به نام هموژنایزر انجام می دهند ، هموژنایزر دستگاهی است که حجم زیاد شیر را بوسیله پیستونهای قدرتمند خود از یک مجرای ریز ( کوچکتر از ته سوزن ) با فشار 200bar ( 200 متر بر ثانیه ) عبور می دهد و شیر با آن فشار خیلی خیلی زیاد به سر یک هد از جنس تیتانیوم یا فولاد محکم برخورد می کند و سلولهایش می شکند و تمامی چربی و مواد داخل شیر با ماده هموژنیزه شونده با هم تقریباً محلول می شوند و از هم جدا نمی شوند .
حال اگر از این شیر ماست تهیه شود دیگر روی آن را رویه نمی بندد ولی چربی در کل ماست بطور یکنواخت تقسیم شده است و اگر شیر نوشیدنی تهیه گردد روی شیر خامه یا سرشیر نمی بندد و هضم و جذب آن نیز بهتر می شود .

جهت اطلاع از :
قیمت هموژن ایرانی
قیمت هموژن امریکایی
قیمت هموژن آلمانی
قیمت هموژن ایتالیایی
قیمت هموژن خارجی
قیمت هموژن بهساز دست دوم
قیمت هموژن آلفاپاک دست دوم
قیمت هموژن بختیاری دست دوم
و
قیمت دیگر دستگاه آلات صنایع لبنی و نوشیدنی با شماره تماس زیر تماس بگیرید.با تشکر

مهندس قاسمی پاکان
09125774839
(بنگاه مخازن و ماشین آلات استیل قاسمی پاکان)(استیل تجهیز پاکان)
(((مخازن استیل تجهیزات و ماشین آلات استیل لبنی نوشیدنی غذایی دارویی آرایشی بهداشتی شیمیایی جهت بازدید موجود میباشد)))

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان