تماس با آگهی دهنده
کمد آزمایشگاهی با کیفیت بالا
کمد آزمایشگاهی با کیفیت بالا

کمد آزمایشگاهی با کیفیت بالا

تهران
وضعیت کالا تولید کننده
طراحی و ساخت تجهیزات اداری آزمایشگاه یکی دیگر از خدماتی است که شرکت رستافرآیند به مشتریان خود ارائه می‌دهد که این تجهیزات برای کاربردهای غیر آزمایشگاهی از قبیل بایگانی و نگهداری فایل ها مورد استفاده قرار میگیرد.
انواع کمد تجهیزات اداری آزمایشگاه ارائه شده توسط این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و جهت محافظت از ضربه و رطوبت از ام دی اف با روکش فرمیکا و بصورت دربدار و یا بدون درب قابل تولید می‌باشند. مدل درب‌دار در قسمت بالا دارای دو درب شیشه ای ۴ میل با کلاف ام دی اف است. قسمت پایین کمدهای اداری دارای دو درب تمام ام دی اف است و امکان تنظیم فواصل طبقات، کمدها را مناسب جهت قرار دادن کتاب های کوچک و بزرگ و حتی زونکن می‌ نماید. یکی دیگر از ویژگی های کمد تجهیزات اداری آزمایشگاه، هارمونی تجهیزات با سکوبندی آزمایشگاه از نظر رنگ و ساختار می‌باشد. کمدهای تجهیزات ادارای دارای لولای آرام بند، قفل سوئیچی و دستگیره سراسری آلومینیومی است که رنگ دستگیره بنا به سفارش قابل تغییر است. دستگیره ها پوشش شده توسط الکترواستاتیک است و در برابر تغییر رنگ و یا ریزش رنگ مقاوم است.
شرکت تجهیزات آزمایشگاهی رستافرآیند با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید و تجهیز آزمایشگاه ها در خدمت مراکز آموزشی و تحقیقاتی می‌ باشد و آماده ارائه هر گونه مشاوره رایگان جهت بازسازی و تجهیز مراکز می‌باشد.
جردن-خیابان سرو-شماره7-واحد12

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان