تماس با آگهی دهنده
سیستم کنترل کیفی لاستیک و تایر2

سیستم کنترل کیفی لاستیک و تایر2

تبریز
وضعیت کالا تولید کننده
سیستم کنترل کیفی لاستیک و تایر
Rubber and tire quality control system
برای غلبه بر چالش‌های مرتبط با بازرسی دستی تایر، استفاده از سیستم‌های بازرسی خودکار توصیه می¬شود. در همین راستا شرکت بیناصنعت ویرا یک سیستم بازرسی خودکار برای کنترل کیفی لاستیک و تایر توسعه داده است.
این سیستم از فناوری¬های پیشرفته¬ای مانند بینایی ماشین، هوش مصنوعی و مکاترونیک برای انجام بازرسی تایرها با دقت، سازگاری و کارایی بالا استفاده می¬کند. سیستم بازرسی با استفاده از دوربین¬های صنعتی قوی و پروفایلرهای لیرزی، هم در مراحل تولید تایر فرایند کنترل کیفی را انجام می‌دهد و هم پس از تولید تایر آن را از همه جهات بررسی نموده و ایرادات احتمالی را شناسایی می‌کند.
در فرایند بررسی، تایرها توسط پروفایلرهای لیزری از همه جهات آنالیز شده و اصطلاحا عمل پروفایلینگ روی آنها انجام می‌گیرد و تمام جزئیات ریز و درشت آنها به صورت اطلاعاتی در قالب تصاویر سه¬بعدی و نمودارهای مختلف بازنمایی می¬شوند. این اطلاعات با استفاده از الگوریتم‌های بینایی ماشین و هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل شده و انواع مختلف عیوب احتمالی شناسایی می¬شوند. این سیستم‌ می‌تواند حتی کوچک‌ترین ناهنجاری‌ها را شناسایی کرده و گزارش‌های دقیقی ارائه نماید.
سیستم VeeraInspect، خطای انسانی در بازرسی‌ها را کاهش داده و مزایایی مانند بازرسی سریع‌تر، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و توانایی رسیدگی به حجم زیادی از بازرسی‌ها را ارائه می‌کند.
مواردی که در بازرسی‌های حین تولید کنترل می گردد :
1- پروفایلینگ اکسترود لاستیک
2- کنترل نوارها
3- کنترل اتصالات
4- کنترل لایه‌ها
مواردی که در بازرسی‌های پس از تولید شناسایی می گردد :
1- برآمدگی و فرورفتگی
2- دوپهنی شعاعی و جانبی
3- علائم و نوشته‌ها
4- شناسایی کدهای نوشتاری (DOT-Code)
مزیت‌های سیستم VeeraInspect :
1- افزایش سرعت چرخه بازرسی
2- اطمینان از تولید تایر با کیفیت
3- کاهش مرجوعی
4- کاهش ضایعات و دوباره‌کاری
5- افزایش انعطاف‌پذیری تولید
6- (چندین مدل یا سایز لاستیک)
7- کاهش هزینه‌‌ها

شرکت بینا صنعت ویرا پیشرو در حوزه هوش مصنوعی و بینایی ماشین صنعتی در کشور آماده پیاده سازی و راه اندازی کامل سیستم کنترل کیفی لاستیک و تایر در کارخانجات تولید این محصولات می باشد.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات