تماس با آگهی دهنده
دستگاه حضور و غیاب مدل K40 plus aspect-image

دستگاه حضور و غیاب مدل K40 plus

اصفهان
تولید کننده غیره
وضعیت کالا تامین کننده
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل K40 plus ، یکی دیگر از دستگاه های سری اقتصادی (ECO)می باشد که دارای ابعاد کوچک و ظاهری شکیل، مناسب برای استفاده در کسب و کارهای کوچک است.

دستگاه ساعت زنی نانوتایم مدل K40 از دو الگوریتم شناسایی اثرانگشت و کارت بهرمند می باشد و دارای امکان تعریف 1000 اثر انگشت، 3000 کارت و قابلیت ثبت 80000 تردد می باشد. این محصول دارای باتری داخلی بوده که در صورت قطع برق امکان استفاده از دستگاه را تا حدود دو ساعت فراهم می آورد. علاوه بر منوی فارسی دستگاه می توان به قابلیت پخش پیغام صوتی فارسی در هنگام ورود و خروج اشاره کرد. لازم بذکر است به همراه این محصول نرم افزار نانوتایم نسخه پایه به صورت رایگان ارائه می شود.

سنسور تشخیص اثر انگشت این دستگاه بسیار دقیق بوده و در کمترین زمان ممکن اثر انگشت را اسکن کرده و شناسایی می کند. زبان این دستگاه ساعت زنی اثر انگشتی فارسی و انگلیسی بوده و با توجه به داشتن منوی فارسی و همچنین امکان پخش پیغام صوتی فارسی درزمان ورود و خروج کارکردن با این دستگاه بسیار راحت می باشد.

از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به 6 کلید عملیاتی آن اشاره کرد که شما بر مبنای نیاز خود می توانید آنها را تعریف و استفاده نمایید، به طور مثال کلید ورود، خروج، ماموریت، مرخصی ساعتی و…… در این دستگاه امکان تعریف دو سطح مدیر و کاربر با تعیین سطح دسترسی وجود دارد.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان