0 نظر
وبلاگ آموزش فعالسازی رمز پویا
آموزش دریافت رمز پویا از بانکها

بانک ملی



روش اول:نرم افزار 60 را دانلود نموده و با مراجعه به خودپردازسرویس شصت ثانیه خود را فعال کنید.



روش دوم:برای فعال نمودن رمز به روش USSD با شماره گیری کد *737*60# عملیات ثبت نام و تولید رمز را انجام دهید.



بانک صادرات



روش اول:کافیست کد دستوری *719#را با خطی که به حساب بانکی شما وصل میباشد شماره گیری نموده و با انتخاب گزینه 5 و وارد نمودن شماره کارت یک نام 4 کاراکتری انتخاب که بعد از وارد نمودن آن مرحله تعیین رمز ورود میباشد.با انجام موفق مراحل فوق برای دفعات بعد کافیست کد دستوری *719#را شماره گیری و بعد گزینه 5 را بزنید تا رمز پویا را مشاهده نمایید.



روش دوم:فعالسازی با نرم افزار ریما.ابتدا این نرم افزار را از سایت بانک صادرات دانلود نموده و سپس رمز عبور را تعریف نمایید.سپس شماره موبایل مربوط به حساب را وارد و کد تایید را وارد نمایید.پس از اتمام فرایند ثبت نام رمز یکبار مصرف را از خود پرداز دریافت و سپس با وارد نمودن رمز ارسالی توکن و رمز رسید بانکی در نرم افرارو زدن ثبت رمز یکبار مصرف برایتان تولید خواهد شد.



بانک ملت



دانلود نرم افزار بانک ملت به نام رمز نگار و مراجعه به دستگاه خود پرداز جهت فعالسازی .



نحوه فعالسازی رمز پویا در خود پرداز:ابتدا منو رمز کارت را انتخاب و سپس گزینه فعالسازی رمز پویا را انتخاب نمایید.در مرحله بعد شماره موبایل خود را تایید نمایید.پس از آن پیامی جهت کد فعاسازی به شماره شما ارسال میگردد که پس از آن با ورود شماره موبایل و کد فعالسازی کاربر میبایست یک رمز عبور در برنامه وارد نماید تا بتواند از اپلیکیشن استفاده نماید.



اکثر بانکهای دیگر نیز از طریق دانلود نرم افزار مربوط به تولید رمز اقدام مینمایند.امید است مطالب فوق جهت سهولت استفاده از رمز پویا موثر باشد.



منبع مقالات اینترنتی

نظرات
نظری درباره این خبر درج نشده است
ثبت نظر شما
جهت ثبت نظر می بایست عضو سایت شوید ورود عضویت
ثبت آگهی رایگان