تماس با آگهی دهنده
زرسی سازنده انواع انگشتر نقره مردانه دست ساز aspect-image

زرسی سازنده انواع انگشتر نقره مردانه دست ساز

مشهد
وضعیت کالا تامین کننده
(زرسی کلکسیون بهترین جواهر و زیورآلات در کشور)

زرسی ویترین آنلاین طلا و جواهر کشور است که با هدف توسعه و تحول صنعت طلا و جواهر فعالیت خود را آغاز کرده است. سایت زرسی با فراهم آوردن بهترین و با کیفیت ترین محصولات از جمله انگشتر نقره مردانه دست ساز خواهان این است که مشتریان خود رضایتمندی کاملی از سایت و محصولات داشته باشند.
سایت زرسی همچنین تولید کننده دست اول و ارائه کننده جواهرات با بالاترین کیفیت، کمترین قیمت و بدون واسطه به مصرف کننده است که رضایتمندی قابل توجهی از سوی مشتریان خود کسب کرده است. این برند نزدیک به یک دهه است که فعالیت خود را در زمینه تولید جواهرآلات آغاز کرده و طی این مدت به علت طراحی زیبا،دقیق و خاص محصولاتش محبوبیت چشمگیری در میان دوست داران طلا و جواهر پیدا کرده است.
شایان ذکر است که تخصص سایت زرسی بیشتر بر تولید انگشتر نقره مردانه دست ساز و انگشترهای زنانه فیروزه و اوپال متمرکز است ؛همچنین بهترین و بی نظیرترین حکاکی ها بر روی سنگ فیروزه و اوپال فقط توسط تیم زرسی صورت می گیرد که در نوع خود بسیار جالب توجه است.
هموطنان عزیز می توانند در هر لحظه از شبانه روز از فروشگاه های معتبر طلا و جواهر زرسی دیدن فرمایند و با بررسی،مقایسه و انتخاب محصول مورد نظر خود لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه کنند‌.

www.zarsee.com

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان