تماس با آگهی دهنده
تولید کانکس سرویس بهداشتی پیش ساخته
تولید کانکس سرویس بهداشتی پیش ساخته
تولید کانکس سرویس بهداشتی پیش ساخته
تولید کانکس سرویس بهداشتی پیش ساخته
تولید کانکس سرویس بهداشتی پیش ساخته
تولید کانکس سرویس بهداشتی پیش ساخته

تولید کانکس سرویس بهداشتی پیش ساخته

شیراز
وضعیت کالا تولید کننده
طراحی و ساخت واحدهای سرویس بهداشتی پیش ساخته به صورت انواع کانکس سرویس بهداشتی صورت می‌پذیرد. کانکس های سرویس بهداشتی از جمله سازه های پیش ساخته ای هستند که نصب آنها در هر مکانی که افراد حضور دارند ، ضروری است . از طرفی اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی باعث می شود که امکانات ، تجهیزات و ویژگی های خانواده کانکس های بهداشتی بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد. بدین لحاظ ، تقسیم‌بندی کانکس سرویس بهداشتی به نوع لوکس و ساده وجود دارد و همچنین جنس آنها، امکانات دوش، حمام و … نیز تعیین کننده است.
برای خرید کانکس سرویس بهداشتی به صورت آماده یا سفارش ساخت آن می بایست در ابتدا نسبت به تعیین ویژگی ها و مشخصات کانکس تا حد قابل قبولی اقدام نموده و سپس به استعلام قیمت آن بپردازید. بدیهی است که مشخصات و ویژگی های گوناگون انواع کانکس سرویس بهداشتی، قیمت های متفاوتی را نیز شامل می شود. بدین منظور مشخص کردن تعداد چشمه ها، جنس کانکس، امکانات و تجهیزات داخلی کانکس سرویس بهداشتی، نوع راهرودار یا بدون راهرو، سیار یا ثابت بودن و … مشخصات کلی و عمومی است که می بایست به واحد فروش شرکت سازنده کانکس سرویس بهداشتی جهت استعلام قیمت حدودی، گزارش شود.
استعلام قیمت کانکس سرویس بهداشتی می‌تواند به صورت تماس تلفنی و از طریق تماس با واحد فروش شرکت تولیدکننده کانکس پیش ساخته صورت پذیرد که در این صورت یک نوع استعلام فوری و تقریبی به حساب می‌آید. نحوه دیگر استعلام قیمت کانکس که روش پیشنهادی است، از طریق فرم اینترنتی استعلام قیمت کانکس می باشد که شرکت‌های تولید کننده کانکس، معمولاً از طریق وبسایت خود در اختیار مشتریان و خریداران کانکس قرار می دهند. «ایران کانتین» به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس‌های سرویس بهداشتی پیش ساخته در جنوب کشور، فرم اینترنتی استعلام قیمت کانکس را از طریق وبسایت خود به مشتریان و خریداران کانکس ارائه داده است. پس از ثبت نهایی اطلاعات و ارسال موفق فرم توسط کاربر، واحد فروش این شرکت، در اسرع وقت با مشتری تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار ایشان قرار خواهند داد.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان