تماس با آگهی دهنده
فروش لوازم چاه ارت aspect-image

فروش لوازم چاه ارت

تهران
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تامین کننده
امروزه در ساختمان سازی وجود قوانین و مقررات و لزوم استفاده از تجهیزات و وسایل خاص سبب می شود ایمنی یک ساختمان برقرار گردد به همین دلیل توجه به رعایت اصول و قواعد حفاظتی در ساختمان سازی واحدهای صنعتی و خانگی امری ضروری است و باید به آن توجه شود در همین راستا یکی از المان های حفاظتی در ساختمان سازی وجود چاه ارت یا سیستم ارتینگ است که در برخی ساختمان ها که امکان حفاری وجود دارد برای ایمنی بیشتر برقی چاه ارت حفر می شود که این نوع چاه ها در ساختمان از حساسیت بالایی برخوردار هستند و باید لوازم و تجهیزات مربوط به آن با دقت انتخاب و خریداری شود.
یکی دیگر از نکاتی که همواره باید به آن توجه نمود وجود پدیده های طبیعی است که می توانند سبب آسیب رسیدن به ساختمان ها نیز شوند ، یکی از این پدیده ها صاعقه یا رعد و برق است و جهت محافظت در برابر آن استفاده از سیستم ارتینگ یا چاه ارت توصیه می شود در واقع به منظور حفاظت از دستگاه ها ، افراد ، اضافه ولتاژهای تولید شده در دستگاه ها یا سیم کشی ساختمان همچنین جهت محافظت در برابر ولتاژهای بالایی که از برخورد صاعقه با دکل های برق ایجاد می شود می توان از سیستم ارتینگ استفاده کرد.
تعریف چاه ارت
چاه ارت چاله ای است که به صورت عمقی در زمین حفر می شود تا جایی که به رطوبت نسبی خاک برسد و در داخل آن تجهیزات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد به طور مثال در این چاه یک صفحه مسی قرار دارد که توسط سیم مسی به صفحه جوش می خورد و این صفحه باید به صورت عمودی که بیشترین تماس را با چاه داشته باشد درون آن قرار داده شود. اطراف این صفحه مسی از بنتونیت پر می شود و سیم مسی باید از چاه بیرون کشیده شده و به تابلوی تست باکس برده شود و از آنجا به کلیه دستگاه های الکتریکی متصل گردد. در ادامه با تجهیزات و لوازم مورد نیاز این سیستم بیشتر آشنا می شویم.
عمق چاه ارت
عمق این چاه باید برای خانه ها و منازل مسکونی حدودا سه تا پنج متر باشد و برای مصارف صنعتی مانند بیمارستان ها ، کارخانه ها ، کارگاه های تولیدی ، آزمایشگاه ها ، اداره و سازمان ها با عمق 6 تا 10 متر حفر می شود. البته نکته قابل توجهی که در حفر این چاه اهمیت دارد حساسیت بالای آن است زیرا پس از راه اندازی و ایجاد این سیستم امکان دستیابی مجدد به آن وجود ندارد پس باید نهایت دقت به کار رود
دفتر فروش:44764514-55253004
کارشناس فروش:09121724618
www.noorasaa.ir

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان