تماس با آگهی دهنده
تولید کننده سینی کابل گالوانیزه

تولید کننده سینی کابل گالوانیزه

تهران | لاله زار
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
سینی کابل تیک صنعت :
این شرکت از بهترین برندهای تولید کنندگان با کیفیت انواع سینی کابل های برق در کشور عزیزمان ایران است. در واحد سفارش خرید مشتریان واقعی،روزانه بهترین استعلام قیمت فروش را ارائه می دهیم. همچنین در قسمت تولید کارخانه تولیدی تهران اتوبان آزادگان،شهرک آهن مکان و شورآباد مناسب هر نوع کابل کشی مخصوص ابعاد استانداردی از سینی ها را طراحی و آماده میکنیم.
سینی کابل برق چیست :
داکت فلزی مشبک برای سیستم حفظ و نظم دادن انواع کابل های برق و شبکه سینی کابل گالوانیزه است. مناسب هر نوع ساختمان و استاندارد ساختاری بصورت فلزی تولید می شوند. بهترین جنس برای ساخت سینی کابل،فلز گالوانیزه فابریک ، آبکاری گرم سپس استنلس استیل می باشد. جنس پلاستیکی سینی ها از پی وی سی ، پلی اتیلن و فایبرگلاس است. سینی کابل های برق مانند تمام پروفیل های استاندارد طول عرض ارتفاع و ضخامت دارند. با این تفاوت که روی آنها کاور و درب گذاشته می شود. کابل ها مخصوصاً فشار قوی در عبور دادن جریان برق مدار دارای نوسان با حرارت زیاد هستند. برای کاهش مقدار حرارت جریان و پیشگام در پایین آوردن دما قسمت زیر سینی های کابل سوراخ کاری می شود. در بازار خرید و فروش ایران پانچ شناخته می شود و دیگر کاربرد اصلی این سوراخ ها اتصال دادن اتصالات به هم است.
مشخصات طول سینی کابل گالوانیزه :
طول استاندارد برای ساخت یا همان اندازه بلندی متراژ با شاخص شاخه سینی کابل در نظر گرفته می شود. بدنه سینیهای برق به صورت ۲ متری و ۳ متری تولید می شوند. هر دو متر را یک شاخه و هر ۳ متر یک شاخه سه متری است. جهت راه اندازی در نصب و اجرای برای بالاتر بردن سرعت سینی کشی بهتر است از طول شاخه های سه متری استفاده شود.
تفاوت قیمت سینی کابل گالوانیزه آبکاری گرم با معمولی :
سینی عرض 70 سانت گالوانیزه گرم ضخامت 1/5 – 1489000 تومان ضخامت 2 – 1725000 تومان
سینی عرض 60 سانت گالوانیزه گرم ضخامت 1/5 – 1303000 تومان ضخامت 2 – 1510000 تومان
سینی عرض 50 سانت گالوانیزه گرم ضخامت 1/5 – 1118000 تومان ضخامت 2 – 1294000 تومان
سینی برق عرض 40 سانت گالوانیزه گرم ضخامت 1/5 – 931000 تومان ضخامت 2 – 107800 تومان
۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
۱۳%
فقط تا ۲۵ دی

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات