تماس با آگهی دهنده
شمش منیزیم

شمش منیزیم

تهران | نارمک
وضعیت کالا تامین کننده
استفاده از آلومینیوم خالص (سری ۱***) برای ساخت سازه به دلیل ویژگی های استحکامی آن بسیار غیر معمول هست. به همین دلیل برای استفاده از آلومینیوم در ساخت سازه باید از آلیاژی از آلومینیوم استفاده شود که استحکام و مقاومت کافی را به آن بدهد.
آلومینیوم سری ۵*** آلیاژی است که بیس آن منیزیم و آلومینیوم می باشد. افزودن شمش منیزیم به آلومینیوم استحکام را از طریق تقویت محلول جامد افزایش می دهد و توانایی سخت شدن کرنش آنها را بهبود می بخشد. این آلیاژها دارای بالاترین استحکام آلیاژهای آلومینیوم غیر قابل حرارت هستند و بنابراین، به طور گسترده ای برای کاربردهای ساختاری مورد استفاده قرار می گیرند.
آلیاژهای سری ۵*** عمدتا به صورت ورق و صفحه و فقط گاهی اوقات به عنوان اکستروژن تولید می شوند. دلیل این امر این است که این آلیاژها به سرعت سفت می شوند و بنابراین، اکسترود کردن آنها دشوار و گران است.
برخی از کاربردهای متداول برای آلیاژهای سری ۵*** بدنه کامیون و قطار، ساختمان ها، وسایل نقلیه زرهی، ساختمان کشتی و قایق، تانکرهای شیمیایی، مخازن تحت فشار و مخازن برودتی است.
منیزیم ۱/۳ سبک تر از چگالی آلومینیوم است. هنگامی که در آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود، مشخصات مکانیکی، ساخت و جوشکاری آن را بهبود می بخشد. این آلیاژ ها در ساخت هواپیما ها و ماشین ها کاربرد دارند.
منیزیم در ساخت محصولاتی که وزن سبک برای آن ها مزیت محسوب می شود، استفاده می شود. مانند صندلی ماشین، باربند، لپ تاپ، دوربین و ابزار آلات برقی استفاده می شود.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات