تماس با آگهی دهنده
خط تولید پفک هندی

خط تولید پفک هندی

تهران | میرداماد
تولید کننده چین
وضعیت کالا تامین کننده
خط تولید تمام اتوماتیک پفک هندی با ظرفیت 150 کیلو بر ساعت از جمله ماشین آلات بسیار کاربردی و پیشرفته ای است که از آخرین فناوری های روز دنیا برای طراحی و ساخت آن کمک گرفته شده و فرایند تولید انواع پفک هندی به وسیله آن به صورت کاملا اتوماتیک صورت می گیرد.
خط تولید تمام اتوماتیک پفک هندی
مشخصات خط تولید تمام اتوماتیک پفک هندی با ظرفیت 150 کیلو بر ساعت
امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی شاهد ساخت ماشین آلات های بسیار پیشرفته و مدرنی در صنایع مختلف هستیم که با توجه به قابلیت های در نظر گرفته شده برای هر یک از آن میتوان نسبت به کیفیت محصولات تولیدی و سرعت بالای فرایند انجام کار امیدوار بود. بخشی از مهمترین مشخصه های خط تولید تمام اتوماتیک پفک هندی به صورت موارد ذیل قابل بررسی هستند.
ساختار فیزیکی خط تولید پفک هندی
خط تولید پفک هندی
دارای بدنه ای از جنس استیل 304 بوده که در محیط های مرطوب از مقاومت کافی در برابر زنگ زدگی برخوردار می باشد. همچنین ابعاد و اندازه این محصول به گونه ای است که جهت استقرار آن در محیط به حدود 200 متر مربع مساحت نیاز پیدا کرده و سیستم ها و سنسورهای متعددی را در بخش های مختلف آن تعبیه نموده اند. به طور مثال این دستگاه برای تولید انواع پفک هندی به سیستم هایی نظیر سیستم کامپیوتری قابل برنامه؛ کنترل خودکار دما، کنترل سرعت تولید، انتقال مواد اولیه، آسیاب و مخلوط کن، خشک کن، ویبراتور، خنک سازی، کانوایر، PLC هوشمند مجهز بوده و سنسورهای مختلفی را نیز برای کنترل شرایط دمایی، رطوبت و زمانی در ماشین آلات این خط تولید تعبیه نموده اند. دقت داشته باشید که مشخصه ها و قابلیت های خط تولید مورد نظر تنها به همین موارد ختم نمی گردد، بلکه میکروفیدر، ترازوی دیجیتال، سیلوی ذخیره و کنترل دیجیتال آب بخش دیگر از اجزای مهم سازنده آن را تشکیل می دهد. جنس تیغه تعبیه شده برای این خط تولید تمام اتوماتیک پفک هندی از نوع فولاد ضد زنگ بوده که این امر منجر به افزایش مقاومت آن در برابر رطوبت و زنگ زدگی، فشار و ضربات احتمالی است.
عملکرد خط تولید پفک هندی
خط تولید پفک هندی مورد نظر کلیه مراحل و فرایند تولید محصول را همچون مخلوط کردن تا بسته بندی به صورت تمام اتوماتیک انجام داده و تنها 4 نیروی انسانی برای نظارت و انتقال بسته ها به انبار و ... مورد نیاز است. ظرفیت خط تولید پفک هندی در هر ساعت معادل 150 کیلو گرم پفک بوده و توان موتور و ولتاژ آن نیز به ترتیب حدود 240000 وات و 380 ولت می باشد. این دستگاه از گواهینامه CE اروپا برخوردار است و خدمات پس از فروش آن تنها به مدت 10 سال معتبر است. گارانتی 12 ماهه خط تولید تمام اتوماتیک پفک هندی با ظرفیت 150 کیلو بر ساعت این اجازه را به خریدار می دهد که در صورت خرابی یا کار نکردن برخی از قطعات و اجزای خط تولید بر اساس موارد ذکر شده در بند قانونی، نسبت به تغمیر و یا تعویض آن در نمایندگی های معتبر سراسر کشور اقدام نماید. از دیگر امتیازات و مشخصه های بارز خط تولید تمام اتوماتیک پفک هندی به خدماتی نظیر امکان نصب و راه اندازی به صورت حضوری توسط نیروهای متخصص در این حوزه اشاره دارد.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات