تماس با آگهی دهنده
سکوبندی آزمایشگاه
سکوبندی آزمایشگاه
سکوبندی آزمایشگاه
سکوبندی آزمایشگاه

سکوبندی آزمایشگاه

تهران
وضعیت کالا تامین کننده
سکوی کنار آزمايشگاهي (میز یک طرفه) :

1- ابعاد: با عرض 60 الی 80 سانتي متر و ارتفاع 90 سانتي متر ساخته مي شود.

2- اسكلت بندي : از پروفيل فولادي استاندارد به سطح مقطع30 * 30 یا 30* 50 با رنگ پودري الكترواستاتيك جهت محافظت در برابر خوردگي با پايه هاي قابل تنظيم از جنس پیچ فولادی با کله کی PVC جهت تراز نمودن سطح ميز، كه به صورت پايه و كلاف‌هاي پيش‌ساخته با پيچ و مهره در محل مونتاژ مي‌گردد،.

3- كمد بندي : كمدها به اندازه 70 * 50 * 100 دو در ویا 70 * 50 * 50 به صورت تک درب یا یک در یک کشو يا سه كشو ساخته مي شود. بدنه كمدها از جنس MDF ‌به ضخامت 16mm دورو ملامينه خارجي و درب‌هاي MDF 18 میلیمتری با پوشش HPL خارجي ودر قسمتهای برش خورده نوار PVC آلماني پرس میشود ،جاپاهای مربوطه و كمدبندي به صورت يك در ميان مي باشد.

4- ریل کشو : ریل کشو ها از نوع تمام ساچمه ای و سه تکه میباشد و کشو تا انتها بیرون می آید

5- رويه : رویه اين ميز از سنگ‌هاي گرانيت مشكي به صورت اسلب با طول بيشتر از 5/1 متر و يا سراميك گرانيتي خارجي ضد اسيد ویا رزین اپکسی ویا استیل مي‌باشد كه با زيرسازي مناسب بر روي اسكلت فولادي نصب مي گردد. علت استفاده از اين رويها مقاومت در برابر اسيد و قليا و نيز عدم رنگ‌پذيري نسبت به ساير رويه‌ها مي‌باشد.

6- لبه و قرنيزها : جهت جلوگيري از ريزش مواد درآزمايشگاه هاي شيمي در اطراف ميز نصب مي گردد كه از جنس رويه و به ارتفاع 4و7 سانتي متر مي باشد.

7- دستگيره : جهت استحكام از نوع پيچ و مهره اي مي باشد ضمن داشتن تنوع وراحتی در استفاده , آلودگی کمتری بخود میگیرد و نظافت آن راحت تر میباشد

ميز وسط آزمايشگاهي (سكوي دو طرفه):

1- ابعاد: با عرض150-110 سانتي متر و ارتفاع 90 سانتي متر ساخته مي شود.

2- اسكلت بندي: از پروفيل فولادي استاندارد به سطح مقطع 30 * 30 ویا 30 * 50 با رنگ پودري الكترواستاتيك جهت حافظت در برابر خوردگي با پايه هاي قابل تنظيم جهت تراز نمودن سطح ميز، كه به صورت پايه و كلاف‌هاي پيش‌ساخته با پيچ و مهره در محل مونتاژ مي‌گردد .

3- كمد بندي : كمدهای دودرب به اندازه 70 * 50 * 100 و یا تک درب 70 * 50 * 50 و یا یک در یک کشو يا سه كشو ساخته مي شود . بدنه كمدها از جنس MDF ‌به ضخامت 16mm دورو ملامينه خارجي و درب‌هاي MDF 18 میلیمتری با پوشش HPL خارجي ودر قسمتهای برش خورده نوار PVC آلماني پرس میشود ،جاپاهای مربوطه و كمدبندي به صورت يك در ميان مي باشد .

4- رويه : اين ميز از سنگ‌هاي گرانيت مشكي به صورت اسلب با طول بيشتر از 1.5 متر و يا سراميك گرانيتي خارجي ضد اسيد مي‌باشد كه با زيرسازي مناسب بر روي اسكلت فولادي نصب مي گردد. علت استفاده از اين رويه مقاومت در برابر اسيد و قليا و نيز عدم رنگ‌پذيري نسبت به ساير رويه‌ها مي‌باشد .

5- قرنيزها : جهت جلوگيري از ريزش مواد درآزمايشگاه هاي شيمي در اطراف ميز نصب مي گردد كه از جنس رويه و به ارتفاع 4 سانتي متر مي باشد.

6- شلف (رف) : روي سكو به صورت دو طبقه به عرض 30- 20 سانتي متر و ارتفاع 70 سانتي متر از اسكلت پروفيل فولادي مي باشد كه طبقه اول آن با MDF به صورت داكت جهت عبور تأسيسات ساخته مي شود و طبقه دوم آن از جنس MDF به صورت طبقه جهت گذاشتن لوازم مي باشد.

7- دستگيره : جهت استحكام از نوع پيچ مهره اي مي باشد و تنوع بيشتر را نيز دارا مي باشد ( دستگيره هاي آلومينيومي سرتاسري بعلت قابل دید نبودن و در نتیجه تمیز نشدن محل دستگره آلودگی بالائی دارد و چون جهت نصب بايد MDF از وسط شيار خورده ودر آن شيار جا سازي شود به مرور زمان MDF دو پوست شده و دستگيره كنده مي شود در ضمن تنوعي هم ندارد و ديگر نمي شود دستگيره را تغيير داد) .

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان