تماس با آگهی دهنده
برنامه تولیدی پوشاک-گلدوزی کامپیوتری
برنامه تولیدی پوشاک-گلدوزی کامپیوتری
برنامه تولیدی پوشاک-گلدوزی کامپیوتری
برنامه تولیدی پوشاک-گلدوزی کامپیوتری
برنامه تولیدی پوشاک-گلدوزی کامپیوتری

برنامه تولیدی پوشاک-گلدوزی کامپیوتری

تهران
تولید کننده آمریکا
نرم افزار قدرتمند ویلکام wilcom از بهترین نرم افزارهای طراحی گلدوزی در جهان است، هیچ برنامه و نرم افزار گلدوزی تا به این حد انعطاف در ایجاد و ویرایش طرح های گلدوزی را تا به حال نداشته است.
نرم افزار هوشمند طراحی و گلدوزی ویلکام، با نرم افزار کرل ورژن 5 ادغام شده است و قابلیت های گرافیکی کرل به طراحی با کیفیت ویلکام منجر شده است.
اگر در زمینه گلدوزی به صورت صنعتی و نیمه صنعتی مشغول هستید، یعنی از چرخ های چند کله، تا یک کله و حتی چرخ های گلدوزی خانگی پیشرفته که قابلیت دریافت فایل گلدوزی را دارند. این محصول بهترین انتخاب برای پیشبرد حرفه و کار شماست.
قابل استفاده در اکثر ماشین های گلدوزی مانند اس دبلیو اف، ضد اس کا، تاجیما، ژانومه و ...همه فرمت ها EMB-DST-INB-ESS-ESL …
پشتیبانی از همه فرمت ها :
EMB-DST-INB-ESS-ESL-EXP-CND-DSB-DSZ-Z-U-ART-AMT-JAN-JMT-SEW-JEF-HUS-PES-PEC-PCS-PCD-PCQ-CSD-EMT-EMC
نسخه ویلکام 2013 برای اولین بار توسط شرکت تک اسمارت به صورت اورجینال ارایه می شود و دقیقا نسخه امریکایی محصول است، ورژن های پایین تر از 2013، مخصوصا نسخه 2012 معمولا غیر اصلی و با مشکلاتی همراه هستند.
پس از نصب نرم افزار اورجینال برای راحتی کار با نرم افزار در صورت تمایل می توانید فایل زبان فارسی را نصب کنید و منوها را به زبان فارسی مشاهده فرمایید.
ویلکام محصول شرکت تک اسمارت، دارای آموزش نصب در همه ویندوزها به صورت تصویری است و کاملا عاری از ویروس و یا هر مشکلی است که سایر نسخه های موجود در بازار دارند( برخی از نسخه ها معمولا باعث هنگ سیستم می شوند، زیرا غیر اورجینال و به صورت کاملا دستکاری شده هستند)
بسته نرم افزاری به صورت DVD و آموزش تصویری نصب و تضمین تست کارایی تحویل مشتری می گردد.
با خرید DVD آسان نصب ویلکام، برای همیشه از مشکلات و خرابی های نرم افزار و در دسترس نبودن پشتیبانی در امان خواهید بود.
هدف ما تولید محصولی بوده است که تولید و طراحی شما را یک ثانیه معطل نگذارد.
تلگرام روی همین خط برقرار می باشد: 09386859473

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان