تماس با آگهی دهنده
تعاونی گلخانه داران آذربایجان غربی
تعاونی گلخانه داران آذربایجان غربی
تعاونی گلخانه داران آذربایجان غربی
تعاونی گلخانه داران آذربایجان غربی
تعاونی گلخانه داران آذربایجان غربی
تعاونی گلخانه داران آذربایجان غربی

تعاونی گلخانه داران آذربایجان غربی

تهران
تولید کننده ایرانی و خارجی
وضعیت کالا تامین کننده
اقساط
تعاونی گلخانه داران استان آذربایجان غربی در راستای رشد و تعالی بخش کشاورزی و همگام سازی آن با پیشرفت جهانی وظایف زیر را بر عهده دارد:
1_ تولید ، تهیه ، توزیع اقلام و ملزومات کشاورزی جهت مصرف کشاورزان و گلخانه داران اعم از سموم دفع آفات نباتی و کود های شیمایی و کلیه تجهیزات گلخانه ها از قبیل فن و پد ، بخاری هیتر (کوره هوای گرم) و سیستم های تابشی ( گرماتاب) و آبشیرین کن های صنعتی (OR) تمامی ظرفیت ها و انواع خاک گلخانه کوکوپیت سریلانکایی و هندی ، اکوپیت ، پالم پیت و پرلیت
انواع کیسه های کشت هیدروپونیک (گروبگ) . طراحی و فروش لوازم سیستم های آبیاری و پمپاژ و سیستم اتوماسیون و طراحی ساخت و تجهیز گلخانه می باشد .
2_ تعاونی گلخانه داران به عنوان مجتمع آموزشی کشاورزی و مرکز شماره 3 توان افزایی و مهارت آموزی کشت هیدروپونیک در کلیه رشته ها آمادگی ثبت نام و آموزش دانشجوهای رشته های کشاورزی و کشاورزان و علاقه مندان را دارا بوده که این مرکز زیر نظر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بوده و دارای مجوز رسمی از سوی سازمان مرکزی می باشد و پس از طی دوره به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره معتبر اعطاء می گردد .
3_تعاونی گلخانه داران دارای پلی کلینیک گیاه پزشکی بوده و به تمامی گلخانه داران و کشاورزان در جهت بازدید ، تشخیص و درمان ، در کلینیک گیاه پزشکی سرویس ارائه می نماید. در صورت مراجعه حضوری کشاورزان و گلخانه داران به پلی کلینیک در خصوص تشخیص آفات و بیماری ها ارائه کلیه خدمات آزمایشگاه گیاه پزشکی رایگان می باشد .
4-تعاونی گلخانه داران با ثبت نام و عضویت گلخانه داران و کشاورزان محترم در مسیر جهت دهی برنامه ریزی کشت و تولید ، مشاوره ها ، بازاریابی و صادرات محصول با نشان استاندارد محصول ارگانیک به ثبت سازمان ملی استاندارد ایران و یکپارچه
سازی اعضاء و رفع مشکلات آنان پل ارتباطی بین گلخانه داران و کشاورزان با مسئولین محترم وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می باشد.
5- اولین مجری بانک نشاء سردخانه ای توت فرنگی در کشور می باشیم
۱,۰۰۰ تومان
۳۴%
فقط تا ۱۴۰۰-۱۲-۲۰

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان