تماس با آگهی دهنده
تولید کننده سینی کابل گالوانیزه برق سرد و گرم aspect-image

تولید کننده سینی کابل گالوانیزه برق سرد و گرم

تهران | لاله زار
تولید کننده ایرانی و خارجی
وضعیت کالا تولید کننده
فروشگاه سيني كابل نوسان با بيش از 15 سال سابقه درخشان در صنعت توليد تجهيزات برق صنعتي شامل انواع سيني كابل ، نردبان كابل ، وال پست منقطع ، تراكينگ ، سي چنل ، انواع لوله هاي فولادي برق ، انواع لوله فلكسي روكشدار با كليه اتصالات و تجهيزات مربوطه داراي سوابق درخشاني در اين صنعت مي باشد.
سيني كابل نوسان تولید کننده سینی کابل و نردبان کابل با استفاده از دستگاه هاي پيشرفته CNC و با كادري مجرب آماده انجام انواع سفارشات شما مي باشد.
اين مجموعه قادر به توليد انواع سيني کابل , نردبان كابل و تراكينگ فلزی در طول هاي 2 الي 3 متري به صورت گالوانيزه سرد و گرم در ابعاد و ضخامت هاي مختلف از 0/5 الي 2 ميل مي باشد.
سینی کابل یا cable tray در صنعت برق برای پشتیبانی از کابل های الکتریکی عایق شده برای توزیع برق , کنترل و ارتباطات استفاده می شود . اکثر پروژه های تجاری و صنعتی از سینی کابل به عنوان جایگزین لوله فولادی برق گالوانیزه استفاده می کنند .
زیرا سینی های کابل با استحکام بالا از کابل ها در برابر عوامل خارجی محافظت می کنند و باعث فرم دهی و یکسان سازی کابل کشی می شوند و همچنین باعث می شوند که , سیم و کابل ها به صورت ایمن و منظم کشیده شوند و در نتیجه به گسترش , پایداری و بازسازی خطوط انتقال کابل کمک می کنند . امروزه استفاده از آن ها امری بسیار مهم و ضروری می باشد سینی کابل صنعتی به عنوان جایگزینی برای سیم کشی باز استفاده می شود و یک راه حل مقرون به صرفه می باشد . سینی‌های کابل گالوانیزه، به دلیل طراحی کاربر پسند با فراهم کردن یک سطح یکنواخت و مقاوم، سیم‌کشی به‌صورت ایمن‌تر و مرتب‌تر را تسهیل می‌کنند.
از سینی‌های کابل به‌منظور حفاظت از کابل‌ها و انجام کابل‌کشی به طول‌های مختلف در پروژه های صنعتی و غیرصنعتی از قبیل پالایشگاه نفت , انرژی اتمی , پنل های خورشیدی , تونل ها , سد سازی , پارکینگ ها , پاساژها , کارخانه ها و کارگاه ها , بیمارستان ها و آسانسورها برای حمل و هدایت انبوهی از سیم و کابل های برق استفاده می‌شود. زیرا کابل های جدید پیش بینی نشده در توسعه های احتمالی آینده را می توان داخل سینی کابل اضافه کرد.
طبق استانداردهای جهانی , سیستم cable tray یک واحد یا مجموعه ای از شاخه ها و اتصالات مربوطه هستند , که یک سیستم ساختاری سفت و سخت و محکم را برای نگهداری و پشتیبانی از کابل های برق , دیتا و شبکه را در سیستم های مدیریت کابل تشکیل می دهند و در واقع جزء مهمی از سازه یا اسکلت سیستم برق هر پروژه ای محسوب می شود .
۱۰۰,۰۰۰ تومان

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان