تماس با آگهی دهنده
قیمت دستگاه آیس بلاست تمیزکاری با یخ خشک
قیمت دستگاه آیس بلاست تمیزکاری با یخ خشک
قیمت دستگاه آیس بلاست تمیزکاری با یخ خشک

قیمت دستگاه آیس بلاست تمیزکاری با یخ خشک

تبریز
تولید کننده ایرانی و خارجی
وضعیت کالا تولید کننده
آیس بلاست و شوینده با یخ خشک
دستگاه آیس پلاست در واقع یک روش اختصاصی موثر در ارتباط تمیز کاری با یخ خشک (جهت پاک کردن و رسوب زدایی ماشین آلات و غیره ) میباشد که قرصهای یخ خشک ( co2 ) در حالت جامد را به عنوان مواد مورد نیاز در بمباردمان استفاده می نماید ، روش مذکور کاملا سازگار با محیط زیست بوده و یک روش بسیار سریع و موثر در مقایسه با سایر روش های تمیز کاری ماشین آلات صنعتی میباشد
برخی از مزايای روش آیس پلاست:
• روش نظافت خشک و فاقد رطوبت
آیس بلاست کاملا یک فرآیند خشک و بدون رطوبت میباشد ، زیرا قرصهای یخ خشک که از co2 جامد درست شده اند فورا در تماس با سطح قطعه متصاعد میگردند.
• مواد ریزش و پسماند
در بهره برداری از این دستگاه هیچگونه ضایعات و پسمانده غیر از جرمهای کنده شده از خود بر جای نمیماند . که اجزاء کنده شده با انواع جاروها قابل وکیوم می باشد .
• سازگاری با محيط زيست
1. اولاً در سیستم آیس بلاست از هیچ نوع ماده سمی و شیمیایی بهره برداری نمیشود و از این بابت دارای صرفه اقتصادی می باشد .
2. دوماً هیچ نوع آلایندگی در محیط کاربری ایجاد نمیکند.
• عدم سایندگی
آیس بلاست به هیچ عنوان ساینده نمیباشد. بنابراین با سطوح مختلف بر خوردی توام با ملایمت و آهستگی دارد دیگر نیاز به بهره برداری از برس سیمي و یا کارتک که موجب ایجاد شدن خراش یا پارگی در سطوح مختلف می گردد، نخواهد بود.
• صرفه جویی در زمان
از آنجاییکه ماده پاشش در آیس پلاست پودر و بصورت گاز میباشد لذا این گاز توسط نازلهای ویژه در تمام سطوح ور درزهای آن اصابت و در اثر برودت سرد و گرم سبب ریزش و پوشش مازاد در سطوح و درزها می گردد به همین لحاظ در آیس پلاست دیگر نیازی به باز و بست اجزاء و قطعات از دستگاهها نخواهد بود و این مسئله صرفه جویی در زمان خواب خطوط مختلف تولید را در صنعت ایجاد میکند.
• سرعت و تاثير بالا در نقاط دستگیر
ترکیب سرعت بسیار بالای تمیز کاری و نیز تنوع نازلهای مورد استفاده در دستگاه موجب میشود حتی قطعات غیرقابل دسترس کاملا تمیز کاری شوند .
برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت یا با شماره های 09143106137 و 04132841945 تماس حاصل فرمائید.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان