0 نظر
نحوه خرید و فروش سهام در بورس به صورت آنلاین
آیا سرمایه گذاری در بازار بورس خوب است

آموزش قسمتی از آماده سازی برای شروع کار است و بایستی به موازات آن تجربه کسب نمود.در بورس میتوان سود و همچنین ضرر کرد لذا با مدیریت میتوان میزان رضایت را در این بازار بالا برد.



بورس تهران به صورت درصدی و دارای نوسانات زیاد میباشد.اما پول شما بیشتر یا کمتر از 5 درصد نوسان نخواهد داشت.یکی از اصول اولیه در بورس شناخت عرضه و تقاضا و تحلیل سهام میباشد که مشخص کننده ارزش قیمت یک سهام است.در یک نوع از تحلیل ، چنانچه قیمت روز سهم کمتر از ارزش ذاتی آن باشد اقدام به خرید مینمائیم.در نوع دیگر با توجه به رفتار قیمتی از روی نمودار قیمت را پیش بینی و اقدام به خرید میگردد.خرید و فروش سهام با حداقل سرمایه پنج میلیون ریال و به دو صورت اینترنتی و حضوری درکارگزاری بورس قابل انجام میباشد.



در بورس شما شریک شرکتها و سهامداران میشوید.شرکتها سهام خود را به فروش گذاشته و شما را در سود و زیان خود شریک میکنند.بنگاه های تجاری از این طریق منابع معتبر و پایداری جذب نموده و متقابلا سهام دار را شریک مینمایند.و با گسترش بازار سرمایه زمینه توسعه شرکت و رونق در تولید و شکوفایی اقتصادی نیز رقم خواهد خورد.



سرمایه گذاری در بورس با قابلیت نوسان گیری نسبتا بازار خوب و شفافی میباشد.لذا میتوانید با تهیه کد بورس وارد این بازار شده و اقدام به خرید و فروش سهام نمایید.با آرزوی موفقیت 



 



 

نظرات
نظری درباره این خبر درج نشده است
ثبت نظر شما
جهت ثبت نظر می بایست عضو سایت شوید ورود عضویت
ثبت آگهی رایگان