1 نظر
نقش سودمند تبلیغات در توسعه کسب و کار
تاثیر تبلیغات اینترنتی در بزرگتر شدن کسب و کار

تبلیغات و بازاریابی موفق



تبلیغات و بازاریابی از رموز اصلی موفق شدن در کسب و کار است. در دنیای پرمشغله امروزی هدف جذب مشتری بالقوه میباشد.شما هم اگر می خواهید اولین کسی باشید که مردم را جذب کنید، پیشنهاد می کنیم اصلول تبلیغاتی زیر را فراموش نکنید.



مشتری هایتان را با اینگونه تبلیغ کردن میخکوب کنید!



مشتریان هرروز با هزاران پیام بازاریابی، علاوه بر پیام شما، مواجه می شوند. این تراکم بالای پیام های ارسالی در حیطه ی بازاریابی باعث می شود که اغلب تلاش ها برای برقراری ارتباط ناکام بماند و مشتری به اکثر تبلیغات توجهی نداشته باشد



به طور کلی تبلیغات دارای سه اثر متفاوت هستند:




  •     باعث ایجاد نیازمندی یا احتیاج گردد

  •     باعث بالا بردن میزان فروش (در اثر ایجاد نیازمندی یا احتیاج)گردد

  •     کمک به بزرگتر شدن واحدهای تولیدی و خدماتی نماید



 



تبلیغات در صورتی که به صورت مکرر و هدفمند باشد باعث ایجاد میل به خرید و استفاده از خدمات قابل ارائه می گردد . گاهی افراد آنقدر در معرض تبلیغات خاصی قرار می گیرند که تلاش میکنند سطح زندگی و درآمدی خود را با توجه به محتوای تبلیغات بالا ببرند.



روشهای موثر تبلیغات و بازاریابی:



تبلیغات اینترنتی ، کاتالوگ ، تابلوی تبلیغاتی ، ارائه نمونه کالا یا خدمات، فیلم و اسلاید نمایشی، آگهی در روزنامه و به طور کلی مطبوعات، انواع تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، استفاده از شبکه های اجتماعی و… از جمله مواردی است که همه شرکتها حداقل یک مورد از آن را جهت اطلاع رسانی به گروه هدف انتخاب میکنند. مهمترین هدف هر تبلیغ، معرفی کالا و خدمات و ترغیب خریداران به خرید کالای مورد نیاز است.



ایجاد تصویر ذهنی مثبت و ماندگار نیز در ذهن مخاطب، باعث جلب اعتماد مشتریان به کالاها و خدمات شرکتها می گردد. امروزه شرکتهای تبلیغاتی قبل از انتخاب هریک از موارد فوق فاکتورهایی را مد نظر قرار می دهند:




  •     بررسی بازار

  •     تهیه طرح تبلیغاتی متناسب با کالا یا خدمات

  •     انتخاب رسانه بر اساس گروه هدف یا پر تیراژ (بیننده، شنونده، خواننده) بودن

  •     انتخاب تبلیغات بر اساس محلی بودن یا در سطح گسترده

  •     مطالعه خواست و سلیقه مشتریان

  •     استراتژی تبلیغاتی رقبا

  •     انتخاب شعار مناسب 



نتیجه گیری



با توجه به ارزیابی کسب و کار و شناخت بازار و ورود به مرحله معرفی کالا و خدمات و شناخت انواع تبلیغات حال نوبت انتخاب نوع آن میباشد.در جامعه امروزی با عنایت به مشغله و ترافیک کاری بهترین و آسانترین و تاثیر گذار ترین نوع تبلیغات ، تبلیغات اینترنتی میباشد که امروزه جای خود را در میان اقشار جامعه باز نموده و به عنوان روشی ارزان و موثر مورد استقبال قرار گرفته است.



استارت آپ های متعددی در امر تبلیغات در این عرصه گام نهاده اند وبا توجه به نوع کارکرد و مدیریت آنها مخاطبین خود را پیدا نموده و رو به پیشرفت میباشند.



اما با توجه به هدف اصلی یک وبسایت تبلیغاتی نباید فراموش نمود که بقای عمر یک وبسایت در مشاهده آن میباشد  لذا اگر مخاطبین سایت از محتوا و امکانات یک سایت راضی باشند میتوان آن را موفق دانست.



مهمترین عامل انتخاب یک سایت برای ثبت آگهی میزان بازدید آن میباشد که میتوان آن را به راحتی با سرچ کلمه ثبت آگهی در گوگل پیدا نمود و با خیال آسوده در آن وبسایت آگهی ثبت کرد تا مورد بازدید مخاطبین کسب و کار قرار گرفته و با مشتریان ارتباط برقرار نمود.



وبسایت 100نما همواره تلاش نموده تا با استاندارد سازی سایت خود را در ابتدای نتایج جستجو در گوگل قرار داده تا بتواند خدمت بیشتری به مخاطبین خود ارائه نماید.

نظرات

Ahmad

Test

۱۳۹۷-۰۶-۱۲ ساعت ۰۲:۳۷
ثبت نظر شما
جهت ثبت نظر می بایست عضو سایت شوید ورود عضویت
ثبت آگهی رایگان