تماس با آگهی دهنده
کفپوش aspect-image

کفپوش

تهران
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
کفپوش محصولی برای پوشش کف زمین بوده که بسته به نوع مصرف در انواع مختلفی تولید می شود. فومیران تولید کننده انواع کفپوش های فومی با بهترین کیفیت در دو نوع کفپوش تاتامی و کفپوش لاستیکی می باشد. ماده اولیه این کفپوش ها eva بوده و دارای گواهی بهداشت و گواهی استاندارد می باشند.

تاتامی ها کفپوش هایی انعطاف پذیر جهت پوشش مکان هایی می باشند که نیاز به پوششی نرم و ایمن دارند. به عنوان مثال در مهد کودک، اتاق کودک و سالن ورزشی از این کفپوشها استفاده می شود. خاصیت ارتجاعی این کفپوش ها باعث شده تا به ععنوان ضربه گیر عمل نمایند. کفپوش های تاتامی دارای رنگبندی متنوع، ابعاد و ضخامت مختلف، آج های گوناگون و انواع ساده و طرح دار بوده و با نام های کفپوش فومی، کفپوش مهد کودک، کفپوش اتاق کودک و ... شناخته می شوند.

کفپوش های لاستیکی برای استفاده در مکان های سر باز و پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرند. این کفپوش ها محکم بوده و در برابر ضربه، بارش برف و باران، تابش آفتاب و ... مقاوم می باشند به همین دلیل جهت استفاده در پارک ها، باشگاه های بدنسازی و پارکینگ ها مناسب می باشند.

کفپوش های لاستیکی نیز دارای رنگبندی متنوع، ابعاد و ضخامت مختلف، انواع ساده و پایه تخم مرغی بوده و با نام های کفپوش گرانولی، کفپوش باشگاهی، کفپوش پارکی و ... شناخته می شوند.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان