تماس با آگهی دهنده
صدرتهویه پارس تاپس aspect-image

صدرتهویه پارس تاپس

شیراز
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
گروه تاپس
گروه فنی مهندسی تاپس در سال 1381 تأسیس گردید. این گروه با هدف ارائه بهترین خدمات فنی مهندسی در زمینه تأسیسات مکانیکی، برق و عمران با تلاش قریب به بیش از 150 نفر نیروی متخصص و مجرب در سطوح مختلف علمی به فعالیت خود ادامه می¬دهد.
گروه فنی مهندسی تاپس متشکل از شرکت ، فروشگاه و آموزشگاه بوده که دارای رتبه بندی های مشاوره و پیمانکاری در زمینه های ابنیه ، نفت و گاز و تاسیسات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری می باشد. این مجموعه دارای 3 فضای کارگاهی در شیراز با متراژی در حدود 40000 متر مربع وزیر بنای 10000 مترمربع می باشد.
گروه تاپس با اعتقاد به تکمیل چرخه های علم تا عمل با داشتن تولیدات دانش بنیان خود را به عنوان یکی از مجموعه¬های موفق دانش بنیان مطرح نموده است و تلاش خود را نموده است که پیوسته خود را در مرزهای دانش قرار داده و محصولات خود را در آن جهت قرار دهد.

تاپس با اهداف خیرمحوری چون اشتغال زایی ، ایجاد روابط جدید انسانی ، خودکفایی و بهبود شرایط اقتصادی کشور عزیزمان ایران ، تکمیل چرخه های علم تا عمل و ارائه الگو های نوین ، فعالیت های خود را آغاز و به پیش برده است. این مجموعه دانش بنیان محصولات خود را با بهره گیری از تجارب گسترده بزرگان صنعت و ابتکار واندیشه جوانان تحصیل کرده خود تولید و عرضه نموده است. تحقیق و توسعه پیوسته ، تولید متناسب با درخواست مشتری از امتیازات ویژه این مجموعه می باشد.

بعضی از محصولات این مجموعه به شرح زیر می باشد

انواع سیستم های تهویه مطبوع از جمله انواع هواسازهای صنعتی ، بهداشتی ، هیت ریکاوری ، ایرواشر ، بهارساز ، مینی چیلر و چیلرهای تراکمی وجذبی ، انواع فن کویل ها، مبدل های پوسته و لوله، مبدل های فین پلیت ، مبدل های پلیت بازیافت حرارت ، کوره هوای گرم ، بردهای کنترلی تجهیزات تهویه مطبوع ، سیستم های CHPو CCHP ، اواپراتور و کندانسور سیستم های سردخانه
بردهای الکترونیکی سیستم های تهویه مطبوع ، سیستم های کنترل ساختمان ،

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان