تماس با آگهی دهنده
تعمیر و بازسازی استخر در تهران
تعمیر و بازسازی استخر در تهران
تعمیر و بازسازی استخر در تهران
تعمیر و بازسازی استخر در تهران
تعمیر و بازسازی استخر در تهران
تعمیر و بازسازی استخر در تهران

تعمیر و بازسازی استخر در تهران

اراک
NAQIBSAZEH GROUP

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه
مشاوره ، محاسبه ، طراحی ، نظارت ، تجهیز و اجرای کامل پروژه های :
استخر ، آبنما ، جکوزی ، پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی
اتاق ماساژ ، تونل مه ، حمام سنتی ، حمام ترکی
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار

گروه بازرگانی نقیب سازه
واردات ، مشاوره ، محاسبه ، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات کامل پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

موتورخانه استخر
تأسیسات استخرهای شنا بنا به کاربرد و محل استفاده آنها متفاوت است اما در اکثر استخرها برای سیستم تأسیسات آن از موتورخانه استفاده میکنند.استخرها اگر به صورت سرپوشیده و یا سرباز باشند نحوه استقرار و تجهیز موتورخانه آنها متفاوت است. در استخرهای سرباز نیاز به گرمایش و سرمایش محیط نیست و تنها تصفیه و گرمایش آب نیازمند سیستم های تأسیساتی است. این در حالی است که در استخرهای سرپوشیده و در پارک های آبی سرپوشیده سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب باید برای استخر انتخاب گردد و در موتورخانه استخر قرار گیرد.
در صورت سرپوشیده بودن استخرهای شنا نیاز به تهویه سالن، وجود دارد. سالن مورداستفاده باید در درجه حرارت مناسب و رطوبت مطلوب باشد.
برای تأمین این درجه حرارت باید از وسایل سرمایشی و گرمایشی استفاده کرد که در این مقال به بررسی این مسائل نمیپردازیم و تنها به نوع سیستم تأمین کننده این حرارت و رطوبت اشاره خواهد شد.طراحی موتورخانه استخر شنابا پیشرفت هایی که در چند سال اخیر حاصل شده است ، شیوه ها و مفاهیم طراحی استخرها تغییر پیداکرده و ویژگیهای جدیدی به آنها اضافه شده است. طرح های جدید با توجه به توصیه های مشاوران استخرسازی درباره چیدمان ، استقرار و شکل استخر تهیه میشوند.
مهندسان تأسیسات نیز باید مطابقت داشتن کلیه تجهیزات استخر را با مقتضیات جریان و فیلتراسیون آن موردبررسی قرار داده و تأیید کنند.
البته ملاحظات دیگری چون سیستم های الکتریکی، نوع پمپ ها ، نوع پالایه ها و شیمی آب نیز وجود دارند.سازندگان استخرها باید به خوبی با تجهیزات مورداستفاده در استخرها، رنگ ها و پرداخته ای سطوح، شیمی آب ، پمپاژ مکانیکی، فیلتراسیون ، سیستم های گرمایش و الکتریکی آشنایی داشته باشند .
برای عملکرد بهینه بخش های مختلف استخر نیاز به یک سیستم تأسیساتی یکپارچه است تا بتواند محیطی مناسب را برای شناگران تأمین کند. برای برآورد این نیاز، تأسیسات یکپارچه ای را در فضایی به نام موتورخانه استخر تعبیه میکنند .
آب استخر آب حیاتیترین پارامتر استخر است . آب شهر با دمای 10-20 درجه سانتی گراد (بسته به شهر و یا کشور مورداستفاده) وارد موتورخانه شده و این آب قبل از ورود به استخر باید مراحلی را طی کند، به دمای آسایش انسان نزدیک شود و در استخر مورداستفاده قرار گیرد، آب شهر همچنین باید سخت گیری شده و تصفیه گردد و در مراحلی مواد شیمیایی نظیر کلر به آب اضافه گردد تا ذرات و مواد مضر آن گرفته شود .
آب مورداستفاده در استخر شنا امکان جذب میکروب و ویروس را دارد و باید همواره از سلامت آن اطمینان حاصل کرد.
برای مقابله با این مشکلات از فیلترها و مواد شیمیایی استفاده میشود .

با ما تماس بگیرید

همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

تلفکس : 02143850311
خط ویژه : 02195118234

WWW.NAQIBSAZEH.IR
WWW.NAQIBPOOL.IR
WWW.ENGPOOL.IR

ایمیل : NAQIBPOOL@GMAIL.COM NAQIBSAZEH@GMAIL.COM

مدیر گروه : مهندس سید محسن نقیبیان
آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان