تماس با آگهی دهنده
فتوکپی رنگی aspect-image

فتوکپی رنگی

تهران
وضعیت کالا تامین کننده
http://ariyabartar.com/فتوکپی-رنگی-دستگاه-فتوکپی/

ساختار دستگاه فتوکپی
برای گرفتن یک کپی با دستگاه فتوکپی انجام مراحل ذکر شده در این متن الزامی است:

قسمت اسکنر یا ADF را باز کنید.
سند خود را روی شیشه اسکن دستگاه فتوکپی بگذارید.(برای خرید دستگاه فتوکپی استوک با آریا برتر تماس بگیرید)
آپشن ها و عملیاتی که میخواهید انتخاب کنید را فعال کنید.(تعدادکپی، بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی ، روشن یا تیره کردن)
دکمه استارت دستگاه را فشار دهید.
آنچه که داخل دستگاه اتفاق می افتد در این مرحله جالب است! در بطن دستگاه فتوکپی رنگی و دیگر دستگاه ها به علت یک اصل فیزیکی پایه ای به نام جذب بارهای مخالف کار میکند.
مانند یک بچه که احتمالا دارد با الکتریسیته ساکن و بادکنک بازی می کند. در یک روز سرد فصل آخر سال می توانید یک بادکنک بر روی پتوی خود مالش دهید و الکتریسیته ساکن را به اندازه لازم در بادکنک ایجاد کنید تا نیروی قابل توجهی را بسازد. برای نمونه، بادکنک باردار شده با الکتریسیته ساکن ذره های کوچکی از کاغذ یا ذرات شکر را به سادگی جذب می کند.(برای خریددستگاه فتوکپی توشیبا با ما تماس بگیرید)

چگونگی عملکرد قطعات داخلی دستگاه کپی خانگی و دیگر دستگاه هااستوک و دیگر دستگاه ها به این صورت است که، ابتدا روی غلتک نواری یا استوانه‌ای درام (Drum) یک بار الکتریسیته یکنواخت ساکن معمولا۵۵۰-۷۵۰ولت توزیع می‌شود. سطح غلتک با هادی نوری پوشیده شده است. در گذشته هادی نوری با روکش سلنیوم پوشیده شده بود که با بار مثبت شارژ می‌شد. اما به‌دلیل سمی بودن آن، امروزه از هادی نوری آلی با بار منفی استفاده می‎شود. فتوکپی به معنای کپی با استفاده از نوراست. در دستگاه کپی ریکو و دیگر دستگاه ها از نور استفاده می‌شود و به این خاطر است که به آن دستگاه کپی استوک می‌گویند. نحوه ی کار دستگاه در این بخش به این صورت است که، باریکه ی نور شدیدی از کاغذی که روی شیشه دستگاه کپی کانن قرار داده شده است، عبور می‌کند. قسمت‌های سفید کاغذ نور را منعکس کرده و هنگامی که نور منعکس شده به سطح درام برخورد می‌کند، آن قسمت سطح باردار درام خنثی می‌شود. نواحی تیره سطح کاغذ نور را منعکس نمی‌کنند (جذب می‌کنند) و در نتیجه نواحی با بار منفی روی درام باقی می‌ماند.(برای مشاوره خرید دستگاه فتوکپی خانگی با آریا برتر تماس بگیرید)
http://ariyabartar.com/فتوکپی-رنگی-دستگاه-فتوکپی/

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان