تماس با آگهی دهنده
اجاره اکسیژن ساز خانگی در تهران
اجاره اکسیژن ساز خانگی در تهران

اجاره اکسیژن ساز خانگی در تهران

تهران
وضعیت کالا تامین کننده
اجاره لوازم پزشکي- بزرگترين بانک اجاره تجهيزات پزشکي در تهران

هايپر مد بزرگترين دايرکتوري لوازم پزشکي جت اجاره براي استفاده بيماران و نيازمندان در منزل
در کوتاه ترين فاصله زماني ممکن تجهيزات مورد نيازتان را درب منزل تحويل بگيريد
فقط با يک تماس با مجموعه تخصصي هايپرمد کارشناسان ما بهترين مشاوره را براي اجاره يا خريد به شما عزيز خواهند داد

اجاره اكسيژن ساز: اکسیِژن ساز دستگاهی است که توسط تکنیک های ساده ای اکسیژن مورد نیاز برای بیمار را فراهم می آورد. این دستگاه توسط پمپ مخصوص تعبیه شده در دستگاه هوای داخل اتاق را مکیده و از محفظه پودر زئولیت عبور می دهد که باعث می شود اکسیژن 21 درصد موجود در هوای ورودی را از دیگر گازها جداسازی کرده و به سمت محفظه های دیگر هدایت می کند.

اجاره دستگاه ساكشن: دستگاه ساکشن یا مکش دستگاهی است که توسط پمپ مکش و با ایجاد خلا فشار منفی ایجاد می کند و هوا و مایعات را به درون خود می کشد که باعث جمع آوری ترشحات و خونابه ها در ناحیه جراحی برای ایجاد دید بهتر می شود.

اجاره فتوتراپي: دستگاهی است که در رفع و درمان زردی نوزاد کاربرد بسیاری دارد. این دستگاه بصورت خانگی جایگزینی امن و ایمن برای دستگاه های فتوتراپی بیمارستانی می باشد که برای درمان زردی نوزاد از آن استفاده می شود.

اجاره كپسول اكسيژن: یک ابزار مهم و پرکاربرد می باشد که برای انباره کردن اکسیژن به کار می رود که برای کاربردهای مختلفی ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد.

اجاره ويلچر: که با نام صندلی چرخدار یا چرخک نیز شناخته می شود وسیله ای است که به افراد و بیمارانی که قادر به حرکت کردن نیستند کمک بسیاری می کند و به آن ها اجازه هدایت آن را می دهد.

اجاره تشك مواج سلولي: یا همان تشک بیمار در جلوگیری از بروز زخم بستر مورد استفاده قرار می گیرد و بیمارانی که بستری هستند و تحرک کمی دارند می توانند از آن استفاده کنند.

اجاره سي پپ: این دستگاه فشار غیرتهاجمی را از طریق یک ماسک تامین می کند و در صورت آپنه هنگام خواب و یا خستگی عضلات تنفسی کمک بسیاری در زمینه ی اکسیژن رسانی و تنفس مصنوعی می کند.

اجاره باي پپ: مانند دستگاه های سی پپ می باشد ، دستگاه تنفسی غیرتهاجمی است و از سی پپ پیشرفته تر می باشد به این دلیل که این دستگاه بصورت اتوماتیک و با توجه به وضعیت بیمار مقدار فشار مثبت را افزایش یا کاهش می دهد.

اجاره ونتيلاتور: این دستگاه از دستگاه های پرکاربرد بیمارستانی می باشد که در زمینه تامین اکسیژن و تنفس برای بیمارانی که بصورت موقت یا دائم دچار مشکلات تنفسی هستند کاربرد بسیار زیادی دارد و از آن استفاده می شود.

جهت رزرو و اجاره لوازم پزشکي و وررزشي از طريق پل هاي ارتباطي زير اقدام کنيد
سايت https://rent.haypermed.com/
تلفن: 66470326-66470347

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان