تماس با آگهی دهنده
گوگرد مایع aspect-image

گوگرد مایع

تهران
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
گوگرد مایع غیر اکسیده (سولفام)
سولفام گوگرد خالص حل شده در حلال قطبی است.
آفت کشت بسیار قوی و موثر و ارزان و بدون هر گونه آسیب سمی برای انسان ، دام و پرندگان برای مبارزه با شته، کنه، سن،تریپس ومحافظت از آفت پسیل همچنین تاثیر قوی بر روی بیماریهای قارچی و باکتریایی بدون ایجاد هیچ گونه مقاومت بیولوژیگی.
سولفام گوگرد عنصری مایع شده در حلال قطبی قابلیت حل شدن کامل در آب را داشته و بسیار کاربردی در کشاورزی و صنعت میباشد.
این محصول در مهرماه 1396 اختراع گردید و تولید آن منطبق با مندرجات در بخشنامه 8532 سازمان حفظ نباتات کشور می باشد.
مصرف گوگرد های پودری و امولسیونی قابلیت آفت کشی ندارد و بعنوان کود بعلت عدم انحلال در آب باید زمان طولانی در خاک در مجاورت باکتری های گوگرد خوار قرار بگیرند تا برای گیاه قابل جذب شوند.
امروز ما توانسته ایم با فناوری نوین در ایران و منطقه خاور میانه و آسیا با تولید گوگرد مایع غیر اکسیده امکان استفاده دو منظوره (کود و سم) از گوگرد خالص ( عنصری) را فراهم آوریم تا بتوان از آن به عنوان یک کود و آفت کش قوی تماسی و بدون آسیب رسان به گیاه، حیوانات اهلی و انسان بهره برد.
مصرف به موقع مایع سولفام از ابتلای باغات و مزارع به بیماریهای حاصل از قارچ ها، شته ها، کنه ها، سن و لارو آفات و حشرات و بیماریهای باکتریایی نیز می تواند جلوگیری کند.
در اثر آهکی و قلیایی شدن خاک با استفاده از آب شور با EC بالا، کمبود املاح معدنی در مزارع کاملاً مشهود خواهد شد که استفاده از گوگرد سولفام به عنوان کود علاوه بر تامین نیاز گوگرد گیاه باعث آزاد شدن املاح و جذب املاح خاک به منظور تأمین مواد معدنی گیاه و اصلاح خاک های قلیایی و آهکی می گردد.
سولفام دارای گوگرد فعال به ریزی کمتر از 60 نانومتر است و این توانایی را دارد که سریعتر جذب گیاه از طرق برگ شود. سولفام غیر اکسیده، فاقد نمک های کلسیم، سدیم و پتاسیم (فاقد سولفیت و سولفید کلسیم و سدیم و پتاس ) بوده و دارای پ هاش خنثی است، مقدار مصرف 10 لیتر در هکتار به صورت آبیاری غرق آبی یا 5 لیتر در آبیاری قطره ای برای خاک و 1در 1000 لیتر آب برای محلول پاشی در مزارع و باغات قابل استفاده می باشد.
علاوه بر تغذیه گیاهی خاصیت التیام بخشی و حفاظتی فوق العاده در برابر قارچ های . , Erysiphe sp< Uncinula sp., Plasmopara sp.,Alternaria sp., Sphaerotheca sp. (عامل بیماری سفیدک پودری)، . Venturia sp (عامل بیماری لکه سیاه سیب و گلابی) و . Taphrina sp (عامل بیماری پیچیدگی برگ هلو) و کنه ها (کنه های گالزا، کنه های تارتن)، شته ها، شپش کها و تریپس و پسیل را دارد. گوگرد مایع توانایی از بین بردن آفتهای خاک مخصوصا کرمهای خراط و پشه ها و موجودات موزی را داراست.

چرا باید از گوگرد استفاده نماییم ؟
با توجه به آنچه که در بالا ذکر شد استفاده از گوگرد علاوه بر آفت کشی قوی، بعنوان اصلاح کننده خاکهای زراعی و عنصر مورد نیاز گیاهان ضروری است . در تحقیقیات صورت گرفته، اثر گوگرد در اصلاح PH خاکهای آهکی و رسی ثابت شده است.

- بطور کلی مزایای مصرف گوگرد سولفام در اراضی زراعی و باغی به شرح ذیل می باشد.

1- آفت کش و قارچ کش بسیار موثر و قوی و بسیار ارزان و بدون ضرر
2- افزایش حلالیت عناصر غذایی خصوصا فسفر، آهن، روی، منگنز
3- رفع کمبود گوگرد مورد نیاز گیاه و افزایش عملکرد در واحد سطح
4- اصلاح PH خاکهای شور و قلیا و آهکی
5- کاهش تجمع نیترات در محصولات کشاورزی
6- جلوگیری از گسترش قارچهای خاکزی به لحاظ خصوصیت قارچکشی گوگرد
7- ضدعفونی کننده تدریجی خاک و کمک به سلامت محیط زیست و کاهش مصرف سموم شیمیایی
8- افزایش گوگرد میزان قابلیت جذب فسفر و روی را در خاک بهبود می بخشد.
9- کود های گوگردی با افزایش قابلیت جذب عناصر غذایی پر مصرف و ریزمغذی در خاک، به رشد گیاه کمک کرده و موجب افزایش عملکرد کمی و کیفی محصول می گردند
10- گوگرد در سنتز آمینو اسیدهایی مثل سیستئین و متیونین و بطور کلی پروتئین ها و همچنین ویتامین ها شرکت دارد. اهمیت گوگرد در فرآیند فتوسنتز و افزایش مقاومت گیاه در فصل سرما شناخته شده است. حضور گوگرد در گیاهان برای جذب نیتروژن به مقدار کافی، ضروری است. حضور گوگرد در فرآیند nitrate-reductase که در آن نیتروژن نیتراته به آمینو اسید تبدیل می شود، از اهمیت خاصی برخودار است.

جهت دریافت نمایندگی و خرید با شماری زیر تماس حاصل فرمایید.
09352325779 شرکت آریان صنعت
تلکرام aryan_ sanat@
۱۸,۰۰۰ تومان

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان