تماس با آگهی دهنده
راکتور استیل دوجداره 2000 لیتری
راکتور استیل دوجداره 2000 لیتری

راکتور استیل دوجداره 2000 لیتری

کرج
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
راکتور نوعی مخزن استیل است که در آن واکنش های مختلفی انجام می پذیرد . واکنش هایی که باعث تغییر کلی فیزیکی و تغییر ماهیت مواد داخلی آن میگردد .

راکتور ها بسته بر نیاز صنایع دامنه های زیادی را دارا میباشند . هر راکتوری در صنعت خاصی از پیچیدگی هایی برخوردار است . راکتورها در دنیا از متریال مختلفی ساخته میشوند که عمل واکنش داخلی آنها فاکتور اصلی ساخت بر پایه متریال میباشد، ما در این بخش به ساختار راکتورهای استنلس استیل 304 و راکتورهای استنلس استیل 316 اشاره میکنیم و هدف ما آشنا کردن آن دسته از مشتریان است که اطلاعات کافی نسبت به راکتور ها ندارند .

راکتورهای استنلس استیل معمولا به چند دسته از نظر فرآیند تقسیم میشوند که هر کدام از آن دسته ها خود به بخش های مختلف و هر بخشی در دو نوع کارکرد مداوم و غیر مداوم طراحی و ساخته میشوند .

راکتورها متداولا در بخش شیمیایی مورد استفاده قرار میگیرند ، در راکتوهای شیمیایی واکنش های گرمایی ، فشاری و ایجاد خلاء باعث تغییر ماهیت مواد و شکل گیری مواد و محصول جدید میگردد . در بخش شیمیایی راکتورهای مختلفی مانند : راکتور پلاگ ، راکتور CSTR ، راکتور بستر شناور ، راکتور غشایی ، بیو راکتور و راکتور های هسته ای مورد استفاده قرار میگیرند . یکی از مهمترین راکتورها که عموم ما بر نام آنها آشنایی داریم راکتور های هسته ای هستند که معمولا در سه نوع راکتور زاینده ، راکتور آب سنگین و راکتور آب سبک میباشد .

در بخش دارویی نیز راکتور ها به جهت محل کشت و پرورش انواع باکتریها مورد استفاده قرار میگیرند که بعضا آنها را فرمانتور نیز مینامند .

در صنایع غذایی بیشتر فرآیند ایجاد خلاء و فشار در راکتورها مورد استفاده قرار میگیرد و فرآیند واکنشی خاصی در راکتورهای استیل صنایع غذایی صورت نمیگیرد و از اینرو در این صنایع بیشتر راکتورها را با نام مخازن پروسس تحت خلا یا تحت فشار میشناسند و واژه راکتور با این صنعت ملموس نیست .



شرکت پویا صنعت مبدل از سال 1387 تا به امروز راکتورهای مختلفی برای صنایع شیمیایی ، دارویی و غذایی طراحی و ساخته است . در بخش های غذایی برای خطوط تولید تافی و نمک و رب و در صنایع دارویی تولید اسپانسیون ها و مواد پروتئینی و در صنایع شیمیایی راکتورهای رزین ، کود ، روغن ها ، مایعات خنک کننده و .... را طراحی نموده است .

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان