تماس با آگهی دهنده
بهترین فیزیوتراپی در شمال تهران aspect-image

بهترین فیزیوتراپی در شمال تهران

تهران
فیزیوتراپی آیدین

مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی

ارائه خدمات:شاک ویو،مگنت تراپی،کامپرشن،سوزن خشک(طب سوزنی)-لیزرپر توان اسکنر-تکارتراپی-بیوفیدبک(تقویت عضلات شکم و کف لگن-کنترل بی اختیاری ادرار)و .....

شاک ویو
شاک ویو تراپی یک روش درمانی بدون نیاز به عمل جراحی است و مکانیسم عمل آن به صورت ایجاد پالس های انرژی است، که بافت های آسیب دیده خاص در تاندون های غیر طبیعی را مورد هدف قرار می دهد. شاک ویو موج انرژی بسیار کوتاه اما شدیدی است که سریع‌تر از سرعت صوت حرکت می‌کند. امواج صوتی با انرژی بالا (شاک ویو) نیروی مکانیکی را بر بافت‌های بدن اعمال می‌کند.

سوزن خشک(طب سوزنی)
طب سوزنی یک روش درمانی سنتی چینی است که قدمت آن به هزاران سال پیش بر می گردد. در این روش سوزن های جامد و باریکی در نقاط خاصی از بدن وارد می شود تا موجب بهبود سلامتی فرد و درمان بیماری شود. این روش، به تنهایی و یا همراه با سایر روش های درمانی معمول، تقریبا برای درمان همه ی انواع بیماری ها کاربرد دارد.

مگنت تراپی
مگنت تراپی یک روش درمانی بی خطر و غیر تهاجمی است که در آن حوزه های مغناطیسی بدن، برای اهداف درمانی استفاده می شود. این روش درمانی می تواند باعث تسریع فرآیند بهبود طبیعی بدن شده و کاهش درد را به صورت طبیعی برای بیمار به همراه داشته باشد. در مگنت تراپی از انرژی مغناطیسی بر روی پوست یا نزدیک آن، به منظور بهبود شرایط مربوط به بیماری هایی همچون درد و مراحل درمانی پس از تشخیص درد تا پیش از مراحل حاد از آن استفاده می شود.

کامپرشن
کامپرشن تراپی (Compression Therapy) روشی است که طی آن هوا توسط دستگاهی به داخل بالشتک هایی که دور قسمت های مختلف اندام ها و کمر را می تواند بپوشاند وارد شده و با افزایش فشار اعمال شده به اندام حالتی شبیه ماساژ ایجاد کرده که متعاقب آن افزایش حرکت جریان خون و لنف و به دنبال آن کاهش تورم، درد عضلات، احساس سبکی، بهبود توانایی حرکتی و… در منطقه تحت درمان را به دنبال خواهد داشت.

لیزر پرتوان
درمان با لیزر پرتوان، یک روش جدید برای رهایی از بسیاری از عارضه های دردناک می باشد که سال هاست مورد توجه قرار میگیرد. در لیزر درمانی، سلول ها را با وارد کردن انرژی نور لیزر به بافت ها تحریک می کنند.

تکارتراپی
تکارتراپی سبب تسکین درد و التهاب ٬ جذب مایعات اضافی تجمع یافته در بدن ٬ درمان شکستگی استخوان ها ٬ مشکلات متابولیسم سلولی ٬ آسیب های اسکلتی عضلانی ٬ پارگی تاندون ها و رباط ها در آسیب های ورزشی میشود.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان