تماس با آگهی دهنده
قالیشویی زعفرانیه aspect-image

قالیشویی زعفرانیه

تهران
همه قالی های مورد استفاده، اعم از قالی هایی که برای مفروش کردن منازل به کار می روند یا آنهایی که جنبه تزئینی داشته و به عنوان تابلو بر روی دیوار نصب می شوند همه و همه پس از چند سال به علت مجاورت دائمی با انواع آلودگی ها می بایست شسته شده و تمیز گردنند. بنابراین شستشوی فرش امری است اجتناب ناپذیر اما اینکه فرش های چگونه و توسط کدام قالیشویی شسته شوند که علاوه بر تمیز شدن به آن ها آسیبی وارد نگردد.

کار را به کاردان بسپارید.... ما متخصص در شستشو فرش هستید

به جهت امکان کنترل و حفاظت بیشتر فرش به روش سنتی می‌توان گفت در حال حاضر شستشوی دستی و سنتی فرش بهترین روش به ویژه در مورد فرش های قدیمی و موزه‌ای است که باید نهایت دقت را در شستشوی آنها به کار گرفت. شستشو به هر روشی که صورت گیرد دارای مراحل یکسانی به شرح زیر است:

1. غبارگیری

2. شستشو با مواد شوینده

3. آبکشی

4. آبگیری

5. خشک کردن.


قالیشویی فارسی تمامی مراحل فوق را با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته به صورت دقیق انجام داده تا حدالامکان هیچ آسیبی به فرش های مشتریان رسانده نشود.

قالیشویی فارسی، یک قالیشویی کامل

کارخانه قالیشویی فارسی، دارای کارخانه به مساحت 3000 متر معکب و بیش از 700 کارمند در زمینه های مختلف در زمینه قالیشویی، رفوگری و مبلشویی خدمت رسانی می کند. این کارخانه به دلیل اینکه در تمامی بخش های مرتبط فعالیت می کند لقب یک قالیشویی کامل را به خود اختصاص داده است، همچنین این کارخانه کیفیت را سرلوح کار خود قرار داده تا بتواند مشتریان در تمامی امور شستشوی فرش، خئمات رفوگری فرش و مبلشویی راضی نگه دارد.

دنبال قالیشویی خوب هستی؟ قالیشویی فارسی رو امتحان کن...

کارخانه قالیشویی و رفوگری فارسی عضو رسمی در اتحادیه قالیشویان تهران با بیش از 15 سال سابقه در حیطه قالیشویی بوده و در این کارخانه شستشوی انواع فرش های دستباف، ماشینی وشستشوی فرش های نفیس و ابریشم و گل ابریشم در قالیشویی فارسی به صورت تخصصی و تضمینی انجام می شود. همچنین این قالیشویی در مناطق 22 گانه تهران دارای شعبه بوده به همین دلیل به تمام نقاط تهران سرویس دهی دارد. ضمن اینکه در تمامی فرش ها را طی 48 ساعت و بدون تعطیلی تحویل م دهد.


قالیشویی فارسی دارای کادری مجرب و متخصص در امر شستشوی انواع فرش های ماشینی، دستبافت، گل ابریشم می باشد.


فرشت نیاز به رفوگری داره؟

کافیه با ما تماس بگیرید.

مرمت لزوما رفوگری فرش نیست ولی عملیاتی که به نوعی در تکمیل و یا رفع نواقص فرش انجام می شود زیر پوشش رفوگری قرار می گیرد. رفوگری کاری است که معمولا نیازمند تجربه و مهارت خاصی است و افرادی که اقدام به این کار می کنند باید دارای سابقه طولانی در بافت، رنگرزی، شناخت رنگ و مواد اولیه فرش باشند.


کلیه آسیب دیدگی های فرش را می توان به سه گروه تقسیم نمود:

الف- آسیب دیدگی کم

ب- آسیب دیدگی متوسط

پ- آسیب دیدگی زیاد

کارخانه رفوگری فرش فارسی تمامی خدمات مرتبط با رفوکاری فرش را اعم از ترمیم پارگی، ریشه بافی فرش، چرم دوزی فرش، شیرازه دوزی، ترمیم بید خوردگی، رنگ برداری، لک برداری و... را ارائه می دهد.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان