تماس با آگهی دهنده
کاشت ناخن سایه
کاشت ناخن سایه
کاشت ناخن سایه
کاشت ناخن سایه

کاشت ناخن سایه

مشهد
مانیکور :مانیکور یکی از روش‌های مراقبتی زیبایی برای دست‌ها، انگشت‌های دست و ناخن‌های دست است که باعث تقویت ناخن ها می شود
پدیکور: با پدیکور، به لطف استفاده از ماسک‌ها و روغن‌های درمانی مختلف، پوست پا از آسیب‌هایی مثل خشکی بیش از حد و ترک خوردن در امان می‌ماند. ناخن‌ها محکم و انعطاف‌پذیر می‌شوند و از شکستگی آنها جلوگیری می‌شود.
ژلیش ناخن :
برای افرادی که عادت به جویدن ناخن‌ها دارند، استفاده از لاک ژلیش روشی است که باعث می‌شود عادت خود را ترک کنند.
زمانی که از لاک معمولی استفاده می‌کنید، کار کردن مداوم و ساییدگی با وسایل به ظاهر اولیه آنها خدشه وارد می‌کند. زمانی که ظرف می‌شویید یا دستان خود را در معرض دمای بالا مانند آب گرم قرار می‌دهید، لاک ناخن از ابتدا یا انتهای صدف شروع به محو شدن می‌کند و شفافیت خود را از دست می‌دهند. ولی ژلیش ناخن در برابر این تغییرات مقاوم است.
در زندگی عادی و فعالیت‌های روزمره، ژلیش ناخن لب پر نمی‌شود و ترک هم نمی‌خورد. اگر عادت به فعالیت‌های زیاد با دستان خود دارید و یا کار هنری و سختی انجام می‌دهید، ژلیش ناخن طبیعتاً بیشتر از لاک معمولی روی دستان شما دوام می‌آورد.
اگر می‌خواهید به سفرهای چند روزه بروید، دیگر نگران پاک شدن لاک ناخن نباشید و نیازی نیست به دنبال پیدا کردن زمانی برای ترمیم لاک خراب شده خود بگردید. ژلیش ناخن بدون تغییر می‌تواند سفر شما را تضمین کند.
استفاده از ژلیش ناخن برای افرادی که روزانه با مواد شیمیایی، الکل، استون و مانند آنها سر و کار دارند و خصوصاً برای خود کسانی که کار ناخن انجام می‌دهند، بسیار مناسب است و آسیبی به زیبایی ناخن‌های آنها نمی‌زند.
کاشته ناخن :
داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند. کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۲۵%
فقط تا ۱۳۹۹-۰۶-۳۱

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان