تماس با آگهی دهنده
یو پی اس برای سیستم های کامپیوتری aspect-image

یو پی اس برای سیستم های کامپیوتری

تهران
وضعیت کالا تولید کننده
ضرورت استفاده از يو پي اس براي کامپيوتر و PLC

همانطور که ميدانيد رايانه ها براي تغذيه مدار هاي الکترونيکي خود از منبع برق تغذيه مي کنند و اختلالات در شبکه برق تاثيرات بدي بر روي قطعات سخت افزاري کامپيوتر مي گذارد و حتي ممکن است موجب خرابي برخي از اين قطعات بشن و باعث ضرر مالي بسيار زيادي شود، که ضرر و زيان مالي در سازمان هاي بزرگ بسيار عظيم تر و مخرب تر خواهد بود.

علاوه بر آسيب هاي سخت افزاري اسيب هاي نرم افزاري هم ممکن است رخ دهد بدين صورت که با نوسانات برق باعث ري استارت شدن کامپيوتر شود و تمامي اطلاعات از روي رم پاک شود که باعث ميشود تمامي اسناد باز و ذخيره نشده از بين برود و تمامي زحمات شخص در چند ثانيه نابود شود، اطلاعاتي که بعضا ارزش بسار بالاتر از قطعات سخت افزاري کامپيوتر دارد.
راهکار مناسب براي حفاظت از PLC و سيستم هاي کامپيوتري با يو پي اس

يکي از راه کار هاي مناسب براي محافظت از ارتعاشات و نوسانات منبع برق استفاده از يو پي اس براي تثبيت کردن ولتاژ خروجي مي باشد.

و همچنين يو پي اس به دليل توانايي در ذخيره برق در باتري خود در هنگام گسستگي و يا قطعي کلي جريان برق با ارسال برق از باتري خود به سيستم اين فرصت را به کاربر ميدهد تا با خاموش کردن سيستم از خرابي قطعات سخت افزاري جلوگيري کند.

مدت زمان تغيير از برق شهر به برق باتري يو پي اس در ميلي ثانيه ميباشد که به هيچ عنوان قطعي برق احساس نمي شود همچنين هزينه تعمير باتري يو پي اس بسيار به صرفه تر از تعمير قطعات کامپيوتري ميباشد.

پس براي محافظت از سيستم خود بهتر است مبلغي براي تهيه يو پي اس در نظر بگيريد که با توجه به سيستم انواع يو پي اس ها موجود مي باشد ولي براي کاربران خانگي يو پي اس هاي افلاين ارزان قيمت موجود ميباشد.
ارائه انواع سيستمهاي برق بدون وقفه (يو پي اس)
مشاوره در زمينه انتخاب سيستمهاي برق اضطراري و يو پي اس
فروش يو پي اس هاي لاين اينتراکتيو تا توان 5KVA
فروش يو پي اس هاي آنلاين تا توان 100KVA
فروش يو پي اس هاي استاندارد تا توان 1MVA
طراحي و عرضه تجهيزات برق اضطراري AC و DC صنعتي
فروش انواع باتري هاي سيد اسيد و نيکل کادميوم

شماره تلفن ها:88312456 و 88861253
شماره تماس ضروري: 09104609393

https://teslaups.ir

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان