تماس با آگهی دهنده
فروش و شارژ کپسول آتش نشانی
فروش و شارژ کپسول آتش نشانی
فروش و شارژ کپسول آتش نشانی

فروش و شارژ کپسول آتش نشانی

تهران | گیشا
وضعیت کالا تامین کننده
هایپرفایر یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی می باشد، که در سال ۱۳۹۹ با همت جمعی از کارشناسان خبره فعال در این حوزه و با هدف ارائه برترین و پیشرفته ترین تجهیزات و محصولات روز دنیا در زمینه تجهیزات آتش نشانی پا به عرصه خدمت به مردم عزیز ایران نهاده است.
همچنین فروشگاه هایپرفایر با تولید مستقیم برترین و جدیدترین تجهیزات آتش نشانی در زمینه اطفاء حریق گامی موثر در جهت کاهش هزینه و ارائه محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه برداشته است. از جمله این محصولات: آیروسل، شیلنگ اسپرینکلر، کپسول و توپ اطفاء حریق و … می باشد که به قیمت تولید کننده عرضه می گردد.
این فروشگاه با هدف ایجاد تسهیلات جهت دسترسی مردم عزیزمان به تجهیزات آتش نشانی، محصولات ایمنی و حتی ابزار های کاربردی جهت بالا بردن فرهنگ ایمنی در برابر حریق و ایجاد مسیری امن و سریع و دسترسی راحت تر به ابزار کاربردی ، تاسیس و راهی آسان و مطمئن برای مردم عزیز را هموار نموده است.
این فروشگاه که با تلاش روز افزون پشتیبانان صنعت دیجیتال و با مشارکت و همکاری دانشگاه و فعالان دانشگاهی، تامین کنندگان ، تولیدکنندگان، وارد کنندگان و فعالان عرصه صنعت تجهیزات آتش نشانی ایجاد شده است و در اهداف بلند مدت خود فرهنگسازی ایمنی در برابر حریق را سر لوحه کار خود قرار داده است

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان