تماس با آگهی دهنده
پرستاری در منزل با تعرفه مناسب aspect-image

پرستاری در منزل با تعرفه مناسب

تهران
به طبیب با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه انواع خدمات درمان در منزل شامل پرستاری در منزل، تزریقات در منزل، پانسمان در منزل می باشد. شما می توانید جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با مرکز به طبیب تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید.
به طبیب ارائه دهنده خدمات درمان در منزل شامل پرستاری در منزل، تزریقات در منزل ، سرم تراپی در منزل، پانسمان در منزل، تست قند خون در منزل، سونداز در منزل، کشیدن بخیه در منزل و … با استفاده از کادری مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. اعتقاد قلبی ما بر این است که با تخصیص وقت کافی و مناسب برای بیمار، به بهترین شکل ممکن خدمت رسانی نماییم.
در صورت استفاده از خدمات به طبیب، کادر درمانی به طبیب در کمترین زمان ممکن در منزل و محل کار شما آماده می شوند تا خدمات درمانی را به شما ارائه دهند.
ارائه خدمات پرستاری در منزل توسط کادر پرستاری و درمانی مجرب و متخصص به طبیب با تعرفه مناسب همراه با تضمین کیفیت خدمات. شما می توانید جهت مشاوره رایگان و دریافت خدمات پرستاری در منزل با به طبیب تماس بگیرید.

مجموعه خدمات پرستاری در منزل
خدمات پرستاری در منزل شامل طیف گسترده ای از خدمات مراقبت های پزشکی می شود که می توانید بدون نیاز به خروج از منزل و مراجعه به مراکز درمانی این خدمات را در منزل خود دریافت کنید. خدمات درمان و پرستاری در منزل به مراتب از درمان در بیمارستان و مراکز درمانی ارزانتر، راحت تر و با کیفیت تر است پس می توانید با خیالی آسوده از این خدمات بهره مند شوید.

پرستاری در منزل
تزریقات در منزل
سرم تراپی در منزل
پانسمان در منزل
کنترل فشارخون در منزل
کشیدن بخیه در منزل
ان جی (لوله معده) در منزل
تست قند خون در منزل

چرا به طبیب؟
دلالی متعددی باعث شده است که مشتریان خدمات پرستاری در منزل و درمان در منزل به طبیب را انتخاب نمایند و ما را به سایر دوستان خود معرف کنند. خوشحالیم که توانسته ایم با ارائه خدمات باکیفیت رضایت مندی شما را به ارمغان بیاوریم.

نظارت شبانه روزی مسئول فنی
پرسنل مجرب
رویکرد علمی در پرستاری
قیمت مناسب
مشاوره تلفنی رایگان
خدمات شبانه روزی
حفظ حریم شخصی
پشتیبانی توسط کارشناسان

پرستار در منزل مناسب چه بیمارانی است؟
به طبیب کادر درمانی و مراقبتی با تجربه و متعهدی دارد که در راستای بهبودی و سلامت بیماران، دلسوزی نموده و تمام تلاش خود را می کنند. کادر درمانی این کلینیک خدمات پرستاری در منزل را با کیفیت و سرعت بسیار بالایی در اختیار افرادی قرار می دهند که در منزل بیماران سخت دارند. این خدمات از طیف گسترده ای برخوردار است و کادر درمانی به بیماران متنوعی رسیدگی می کنند. از جمله بیمارانی که دارای شرایط خاص هستند. همچون:

مراقبت و پرستاری از بیماران MS و ALS
مراقبت و پرستاری از بیماران ICU
مراقبت و پرستاری از بیماران جراحی شده
مراقبت و پرستاری از بیماران CCU
مراقبت و پرستاری از بیماران در بستر و …
مراقبت و پرستاری از بیماران CVA
مراقبت و پرستاری از بیماران سرطانی
مراقبت و پرستاری از بیماران CP
مراقبت از بیمارانی آلزایمر و پارکینسون و …
مراقبت و پرستاری از بیماران قلبی
پرستاری از بیماران اعصاب و روان

تزریقات در منزل برای چه کسانی مناسب است؟
بیشتر انسان ها از انجام تزریقات در مراکز درمانی ترس دارند و دچار استرس می شوند. از این رو بیشترین تلاش خود را انجام می دهند تا پزشک برای آنها دارویی غیر از آمپول و سرم تجویز کند. اما در برخی موارد بیمار تنها نیاز به تزریق آمپول دارد. در چنین شرایطی دریافت خدمات تزریقات در منزل می تواند به کم کردن و کنترل استرس در بدن بیمار کمک شایانی نماید. زیرا محیط خانه آرام و مطمئن است و بیمار می تواند بدون نیاز به حضور در مراکز درمانی تزریق آمپول در منزل خود را انجام دهد.
به طور کلی افرادی باید خدمات تزریق در منزل را دریافت کنند که دارای شرایط خاصی باشند. از جمله:
کودکانی که فوبیای آمپول دارند و می ترسند.
بیماران سازمند و معلولی که توانایی حرکتی ندارند و جابجا شدن برایشان سخت است.
افرادی که زمان کافی برای نشستن در صف های طولانی تزریقات در مراکز درمانی را ندارند.
افرادی که با مراکز درمانی فاصله دارند.
اشخاصی که به دلیل شیوع ویروس کرونا میترسند در مراکز درمانی حاضر شوند.

وصل سرم در منزل توسط متخصصان به طبیب
می دانیم که دریافت خدمات پرستاری و تزریق سرم، نیاز به توانایی بالای فردی دارد. از این رو باید افرادی اقدام به انجام این کار کنند که از تجربه و تخصص برخوردار هستند. در برخی موارد لازم است وصل سرم از طریق آنژیوکت انجام شود که نیاز به مهارت و تجربه دارد. به طبیب متخصصان و پرستاران با تجربه را برای سرم تراپی در منزل انتخاب نموده است. از این رو می توانید با خیال راحت خدمات درمانی و پرستاری را از کلینیک به طبیب در منزل دریافت کنید.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان