تماس با آگهی دهنده
راهکارهایی برای افزایش طول عمر شارژر موبایل aspect-image

راهکارهایی برای افزایش طول عمر شارژر موبایل

تهران | جمهوری
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تامین کننده
راهکارهایی برای افزایش طول عمر شارژر موبایل

• نحوه اتصال کابل: اتصال کابل شارژر به تلفن همراه شما در سلامت و طول عمر آن تاثیرگذار است. کابل شارژر را باید با دقت و به آرامی متصل کنید. اگر کابل شارژ شما دچار آسیب‌دیدگی شود، شارژر به کلی با مشکل روبرو خواهد شد. بنابراین باید از کابل شارژر نیز به خوبی مراقبت کرده و عواملی که برای آن خطرناک هستند را از آن دور نگه دارید. ضمن اینکه هنگام اتصال کابل شارژر به آداپتور نیز باید به همان اندازه دقت داشته باشید.
• استفاده از محافظ برق: یکی از روش های پیشگیری از خرابی شارژر موبایل استفاده از محافظ‌های برق برای آن‌ها است. نوسانات برق خصوصا در ولتاژهای بالا می‌تواند به شارژر شما آسیب وارد کرده یا آن را به طور کلی از کار بیندازد. بنابراین برای بالاتر بردن طول عمر شارژر خود حتما از محافظ‌های برق استفاده کنید که نوسانات را از بین برده و اتصال را برای شما ایمن می‌کند.
• قطع اتصال برق در شارژر: یکی از نکات مهمی که در مورد نگهداری از شارژر موبایل باید در نظر داشته باشید، جدا کردن شارژر از برق در زمان‌هایی است که از آن استفاده نمی‌کنید. اگر شارژر در برق باقی بماند ولتاژهای درون آن جریان خواهد داشت که علاوه بر مصرف برق برای سیستم‌های دورنی شارژر نیز می‌تواند خطرناک باشد. بنابراین هرگز شارژر خود را در پریز برق رها نکنید، بلکه آن را با رعایت نکات از برق جدا کرده، جمع‌آوری کرده و در فضایی امن نگه دارید.
• نحوه جدا کردن کابل شارژر: به جدا کردن کابل شارژر خود نیز باید دقت داشته باشید. سعی کنید آن را با احتیاط از سوکت در دست بگیرید و جدا کنید. هرگز کابل را از فضای دورتر از سوکت نکشید که این کشیدگی می‌تواند اتصالات داخلی کابل را قطع کرده و انتقال انرژی را با مشکل مواجه کند.
• دوری از دماهای بالا: دما و گرمای بالای برای کابل و همچنین شارژر شما بسیار خطرناک است. لذا یکی از موارد مهم در نگهداری از شارژر موبایل دور کردن آن از دماهای بالا است. شارژر موبایل خود را هرگز در زیر نور مستقیم آفتاب یا جلوی داشبورد ماشین رها نکنید. با انجام این کارها خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌کنید به شارژر دیگری نیاز خواهید داشت.
• دوری از مایعات و آب: یکی از رایج‌ترین دلایل خرابی شارژر موبایل تماس این قطعه الکترونیک با آب یا مایعات است. اگر قصد دارید که طول عمر شارژر خود را بالا ببرید و سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید، باید بدانید که آب و مایعات برای آن‌ها بسیار خطرناک هستند، بنابراین از تماس این دو با یکدیگر جلوگیری کنید.

فروشگاه اینترنتی قطعه فروش به عنوان یکی از معتبرترین و تخصصی‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات جانبی موبایل جهت فروش و همچنین خدمات مربوط به تعمیرات است.

قطعه فروش
شرکت توسعه ارتباطات پارتاک سرویس
تماس تلفنی:
09125243628
88929422-021
مراجعه حضوری:

مرکز خدمات فوری (شعبه جمهوری):
تهران، خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ، مجتمع تجاری علاالدین، طبقه 1، واحد 108

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان