تماس با آگهی دهنده
دستگاه دفع حشرات
دستگاه دفع حشرات
دستگاه دفع حشرات
دستگاه دفع حشرات

دستگاه دفع حشرات

تهران
برند سپر سبز
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
دستگاهی که هم اکنون در حال بررسی و تحقیق در مورد آن هستید جهت دور کردن، فراری دادن و دفع دائمی حشرات با روش فراصوت که حاصل تحقیق و توسعه در 35 سال تلاش و دانش دانشگاهی میباشد.
سیستم فراصوت چیست و چگونه عمل میکند ؟
سیستم شنوایی تمامی موجودات، حشرات، حیوانات و انسانها به سه گروه و یا سه بخش تقسیم میشوند :
گروه اول فرو صوت ( پایینتر از سیستم شنوایی انسان )
گروه دوم صوت ( صداهایی که توسط انسانها شنیده میشود)
گروه سوم فراصوت ( بالاتر از سیستم شنوایی انسان )
اغلب حشرات و حیوانات موذی مانند موش سیستم شنوایی فراصوت دارند و این دستگاه با بهم زدن روال زندگی عادی آنها، تغذیه و تولید مثل آنها را مختل و دچار اشکال کرده و در ادامه انواع حشرات و انواع جانوران موذی و غیر خانگی به دلیل عدم تغذیه و عدم تخم گذاری و تولید مثل از بین رفته و یا محیط خانه یا محل کار ما را ترک میکنند.
با وجود این دستگاه با عملکرد فراصوت، اجازه ورود انواع حشرات و جانوران مزاحم و موذی به محل خانه، سکونت و محل کار شما داده نخواهد شد و مانند سد مستحکم و حفاظ قوی جلوی ورود این حشرات و جانوران موذی گرفته میشود. در واقع با وجود فراصوت ( سپر صوتی ) حشرات و جانوران مزاحم و موذی رغبتی برای ورود به محیط شما نخواهند داشت
متاسفانه در روش های سنتی، شیمیایی، سمپاشی و سایر روشهای سنتی از قبیل قرصها و دود کردن مواد سمی چند مشکل بزرگ به وجود خواهد آمد که در زیر به آن میپردازیم
1- در روش های سنتی حشرات و جانوران وارد محیط شده تخم گزاری و تولید مثل انجام میدن و با تغذیه از محیط شما و تخریب مواد غذایی و یا آزار و اذیت جسمی و روحی، شما را وادار به استفاده از روشهای سنتی جهت نابود کردن و از بین بردن آنها خواهد کرد.
2- استفاده از سموم شیمیایی و مواد دور کننده، مستقیم به روی سیستم تنفسی و پوستی شما تاثیر منفی گذاشته و سرطان زایی آنها غیر قابل انکار است.
3- از بین بردن حشرات و جانوران موذی به صورت غیر مستقیم نابودی اکو سیستم زمین و طبیعت را در پی خواهد داشت و ما اصلا متوجه تاثیر مثبت این حشرات و جانوران در طبیعت نیستیم.
4- چنانچه شما در محیط خود از حیوانات خانگی و پرندگان از هر نوعی داشته باشید استفاده از انواع روشهای سنتی، سم پاشی و مواد شیمیایی به صورت مستقیم این حیوانات و پرندگان را دچار مسمومیت و بیماری و در نهایت منجر به مرگ آنها خواهد شد.
اما روش فراصوت ( سپر صوتی ) با مهندسی بسیار دقیق و پیچیده نه تنها به شما و فرزندانتان آسیبی نخواهد زد بلکه با توجه به عدم استفاده از قرص های حشره کش، مواد شیمیایی، مواد سمی و انواع سموم، تمامی خطرات از شما، خانواده و تمامی حیوانات خانگی و پرندگان زینتی شما دور خواهد ماند.
لازم به توضیح است در روش سم پاشی و استفاده از مواد شیمیایی جامد یا مایع، این مواد از درز دیوار ها و یا درز کابینت ها و پشت کمد ها و میزها عبور نکرده و دقیقا حشرات در همین مکان ها و درز ها تخم گذاری خودشون و انجام میدن که دسترسی برای سم پاشی و طعمه گزاری امکان پذیر نیست اما سیستم فرا صوت به راحتی تمامی این مکان ها رو پوشش داده و جای امنی برای حشرات باقی نخواهد گذاشت.
دستگاه سپر سبز با استفاده از سیستم التراسونیک محیط منزل و محل کار شما را به صورت صد در صد پاک سازی کرده و برای همیشه و به صورت دائمی مانع از ورود حشرات جدید به داخل محیط شما خواهد نمود
برای حیوانات خانگی، پرندگان زینتی و قیمتی هیچ گونه خطری ندارد.
روش فرا صوت با استفاده از دستگاه التراسونیک بیش از چهار دهه در کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکایی در حال استفاده و بهترین جایگزین سم و مواد شیمیایی میباشد ضمن اینکه این تکنولوژی دائماً در حال پیشرفت و به روز رسانی است.
دستگاه تولیدی شرکت ( سپر سبز ) نیز از آخرین فناوری های پیشرفته در تولید و ساخت این دستگاه استفاده کرده و با بازوی توانمند جوانان ایران زمین و تجربه متخصصان با دانش بالا جهت اقلیم کشور عزیزمان طراحی و آماده شده است.
سیستم فراصوت ( التراسونیک سپر سبز ) ایمن ترین، آسان ترین و به صرفه ترین روش دفع دائمی حشرات، جانوارن موذی و پرندگان مزاحم میباشد
سیستم صوتی این دستگاه برای انسانها و نوزادان و حیوانات خانگی قابل شنیدن نبوده ( فراصوت ) و به صورت 100% جلوی تخم گذاری و تخم ریزی حشرات موذی و جلوی بچه زایی حیوانات موذی را گرفته و در نتیجه آنها را از محیط فراری و دور میکند.
عمر مفید این دستگاه تا 30 سال بوده و مصرف برق آن حدود 4 وات میباشد که نگرانی های خرابی دستگاه و مصرف برق را مرتفع میسازد
استفاده از قطعاتی خاص باعث ایجاد فرکانسهای صوتی در بازه های مشخص و مهندسی در سیستم شنوایی حشرات و جانوران موذی شده و این موضوع، پایدارترین و بی دغدغه ترین روش فراری دادن و دور کردن آنهاست.
متراژ تحت پوشش :
به جرات میتوان گفت در روش دور کننده صوتی، پوشش متراژ ارتباط مستقیم با وسیله ها و ادوات و مقدار حجم حشرات موذی و جانوران مزاحم داخل محیط دارد لذا هرچقدر وسیله های داخل محیط بیشتر باشد نیاز به دستگاه بیشتر است و هر چقدر کمتر نیاز به دستگاه کمتر.
متراژ دستگاه سپر سبز در محیط آزمایشگاهی و سالن یکپارچه ( فلت ) 90 متر مکعب میباشد اما حتماً میبایست محیط شما توسط کارشناسان برجسته و زبده ما مشاوره و اطالاعات لازم توسط مشتریان گرامی در اختیاران مشاوران متخصص قرار بگیرد.

راهنمای استفاده :
دستگاه را به پریز مستقیم برقی که در نزدیکی محل دیده شده حشرات می باشد متصل کنید. (ترجیحاً از محافظ استفاده شود )
چراغ روی دستگاه نشان دهنده سلامت دستگاه و کارکرد آن می باشد.
بلافاصله پس از روشن شدن دستگاه، سیستم فرا صوت کار خود را آغاز خواهد کرد و عملیات پاک سازی کامل با توجه به میزان حشرات و حیوانات موذی در محیط حداکثر تا یک ماه به طول مینجامد
جهت کارایی بهتر دستگاه فراصوت سپر سبز، می بایست جلو دستگاه مانعی از هر نوعی مانند مبلمان و یا کمد و یا تلوزیون وجود نداشته باشد تا جلوی انتشار سیستم فراصوت گرفته نشود.
عملکرد :
در این دستگاه از تجهیزات خاص مهندسی شده که دارای مدارهای تولید فرکانسهای متغیر می باشند استفاده شده و با پخش و انتشار صوت در محدوده فراصوت باعث کنترل و دفع حشرات موذی و جانوران مزاحم می شود.
این دستگاه کاملاٌ بدون بو ، بدون سم ، بدون دود ، بدون مواد شیمیایی و بدون هیچ عوارض جانبی و یا واکنش بد روی انسان می باشد.
این دستگاه می تواند برای مدت طولانی، 24 ساعته و بدون وقفه کار کند.
میزان مصرف برق دستگاه کمتر از 4w وات میباشد.
توجه :
دستگاه را باز نکنید تا در هر زمان بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.
توجه داشته باشید با باز بودن درب و پنجره منزل عملکرد دستگاه کاهش می یابد.
توجه فرمائید در صورتیکه حتی یکی از دستگاه ها شرایط لازمرا نداشته باشد و یا دچار اشکال شود عملکرد دستگاه کاهش می یابد.
ضمانت و خدمات پس از فروش:
چنانچه این دستگاه را مطابق نظر کارشناسان سپر سبز خریداری کنید شامل ضمانت کارائی 100% خواهد بود و از ضمانت بازگشت وجه مرجوعی واقعی برخوردار خواهید بود.
دستگاه دارای 12 ماه ضمانت تعویض و 10 سال تعمیرات رایگان بی قید و شرط میباشد و هر سال با پیشرفت تکنولوژی میتوانید جدیدترین دستگاههای این شرکت را با پرداخت تنها ما به التفاوت دریافت کنید و از مدرن ترین دستگاه روز بهرمند شوید
جهت تعمیر دستگاه دفع حشرات به مدت 10 سال از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد

استانداردهای
ISO 10004 :
Iso10002:
UL :
CE :ا
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان