تماس با آگهی دهنده
تولید صندلی اداری با قیمت مناسب و گارانتی
تولید صندلی اداری با قیمت مناسب و گارانتی
تولید صندلی اداری با قیمت مناسب و گارانتی
تولید صندلی اداری با قیمت مناسب و گارانتی

تولید صندلی اداری با قیمت مناسب و گارانتی

تهران
وضعیت کالا تولید کننده
صندلی مدیریت نیک نگاران
میز و صندلی مدیریت یکی از مهم ترین تجهیزات در محیط های اداری می باشد ، که بهتر آن است که متناسب با دکوراسیون اتاق مدیریت انتخاب گردد . دکوراسیون اتاق های مدیریت معمولا به دو صورت مدرن و یا کلاسیک اجرا می شوند . و بر اساس انتخابی که برای مدرن و یا کلاسیک بودن فضا وجود دارد میز و صندلی های مدیریت قرار می گیرند .
در زمان خرید صندلی مدیریت باید به ابعاد و اندازه میز مدیریت نیز باید توجه گردد ، زیرا برای یک میز بزرگ قرار دادن یک صندلی کوچک یک انتخاب صحیحی نمی باشد و یا برعکس ، برای میز مدیریت جمع و جور و کوچک یک صندلی مدیریت بزرگ انتخاب اشتباهی می باشد و نمای جذابی نخواهد داشت .
به دلیل اهمیت بالای اتاق مدیریت ، انتخاب لوازم و تجهیزات اداری مربوطه نیز بسیار مهم است . زیرا مدیریت بالاترین مقام در شرکت ها و سازمان ها می باشد میزان رفت و آمد به اتاق مدیریت بالا بوده و جلسات متعددی در آن برگزار می گردد . به همین دلیل مدیران برخی اوقات مجبور می شوند که ساعت های متوالی از اتاق کارشان خارج نمی شوند و بر روی صندلی مدیریت بنشینند و همین موضوع راحتی و کیفیت بالای صندلی مدیریت بسار مهم است .
قیمت صندلی مدیریت
قیمت مبلمان اداری بسیار متاثر از متریال استفاده شده در آن می باشد .
طراحی صندلی مدیریت و همچنین مواد و متریال استفاده شده در آن سبب می شود که صندلی های مدیریت در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه گردند .
شرکت نیک نگاران تمام تلاش خود را به کار گرفته که قیمت صندلی مدیریت به گونه ی باشد که سازمان ها و شرکت با هر بودجه ای امکان خرید داشته باشند.
تخفیفات شگفت انگیز:
شرکت نیک نگاران البرز با سالها تجربه در زمینه تولید،مبلمان اداری،مبلمان سینمایی و همچنین دکوراسیون اداری محصولات خود را در زمانهای خاصی از سال، با تخفیفات ویژه ارائه می کند.که می تواند برای خریدار بسیار مقرون به صرفه باشد که محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کند.
می توانید خرید خود را در زمان فروش فوق العاده تهیه نمایید،برای اطلاع از زمان هان جشنواره فروش با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.
صندلی مدیریت M- 301 نیک نگاران
این صندلی مدیریت با توجه به کیفیت بالا و همچنین ظاهر زیبایی که دارد ، میتواند در کنار یک میز مدیریت زیبا زینت بخش اتاق مدیریت باشد . این صندلی علاوه بر زیبایی خیره کننده بسیار راحت و همچنین ارگونومیک می باشد .
جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۳۲۵۱۳۳۴۶-۰۲۶ و برای ارتباط سریع تر با شماره ۰۹۱۲۳۶۸۲۲۹۵ تماس حاصل فرمایید.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان