تماس با آگهی دهنده
آموزش استراتژی پرایس اکشن اونس aspect-image

آموزش استراتژی پرایس اکشن اونس

تهران
اقساط
به جمع معامله‌گران حرفه‌ای اونس جهانی طلا بپیوندید

اگر نمیدونی دقیقا در کدام نقطه وارد معاملات بشی که با حداقل میزان ریسک،احتمال موفقیت در معاملاتت را افزایش بدی و با بالاترین دقت به تارگت برخورد کنه،لازمه بدونی این آرزوی هر معامله‌گر حرفه‌ای در فارکس وسایر بازارهای مالی است

ما یک عمر با شما هستیم،پس برای یک عمر سرمایه‌گذاری کنید
یک عمر با استراتژی نوآورانه معاملاتیه «آکادمی افیکس بوف» خیلی راحت آرزوهاتو محقق کن
راز این استراتژی در طراحی آسان و منحصربه‌فرد ستاپ پرایسی به سبک اردرهای جامانده است که نقطه ورود،استاپ،تارگت و حجم هر معامله بصورت علمی و دقیق کاملا واضح و روشنه
استراتژی پرایس اکشنی کاربردی و قدرتمند که همزمان آرامش خاطر به شما می‌بخشد که جرأت بازکردن پوزیشن را کسب میکنید
با درآمد دلاری راحت و بی درد‌سر توسط این استراتژی، استقلال مالی در زندگیت را تضمین کنید.
زیر نظر مربی خصوصی بصورت آنلاین آموزش اصولی و باکیفیت ببین و در طی ۹۰ روز پشتیبانی مستقیم بعد از ۳ماه،دوستان و اطرافیانت را شگفت زده خواهید کرد

1) مهمترین مشخصه کلاساس من آنلاین بودنشه که بصورت 2 طرفه باهم در تعاملیم. یعنی بصورت مستقیم با خودم بصورت تلفنی ، تصویری یا چت در واتساپ در ارتباطیم و شب به شب با ارسال تمریناتتون یکسری نکات تخصصی و فوت های کوزه گری رو انتقال میدم و این نوع پشتیانیه دست تو دست نتیجه اش اینه از همون ماه اول به درآمد میرسید و مزیتی که براتون داره اینه به حال خودتون رها نمیشید و اینطور نیست که به سرانجام نرسونید . شنبه هر هفته تایم کلاس هارو با هم فیکس میکنیم و اینکه شما مجبورید بیایین سر کلاس و به فاصله های زمانی مشخص مرور مباحث و تکرار رو داریم ، باعث افزایش کیفیت یادگیری شما میشه که در نهایت به اون چیزی که تو ذهنم هست برسونمتون.

2) توجه کنید من بهتون در این کارگاه ستاپ یاد میدم . نه اینکه یک روند فرسایشی و آموزشی از سبک های مختلف تکنیکالی رو بریزم تو مغزتون . ستاپ یا همون استراتژی یعنی در همون ماه اول طی 8 تا 10 جلسه بهتون میگم کجا وارد بشین ، کجا استاپ بزارید و کجا تارگت. و اینکه شما استراتژی معاملاتیه منو یاد میگیرید بزرگترین مزیتی که داره براتون اینه که نقطه ورود و خروجتون کاملا مشخصه . هیچ سردرگمی روی چارت دیگه نخواهید داشت . سبکی که بهتون یاد میدم براساس اردرهای جامانده هست . یعنی اهداف قیمتی رو کاملا یاد میگیرید که قیمت از کجا قراره برگرده و به کجا قراره برسه . پس بالاترین منفعتی که میبرید اینه جرئت و شهامت ترید کردن و بازکردن پوزیشن پیدا میکنید. علت و چرایی نوسانات رو بهتون میگم و درگ این موضوع یک موفقیت بزرگ به حساب میاد و از همون ماه اول هم به درآمد میرسید

در ضمن بهتون بگم که نه از اندیکاتور استفاده میکنیم و نه از اسیلاتورها . نه واگرایی قراره یاد بگیرید نه ایچیموکو . نه الگوهای قیمتی مثل پرچم و کنج و نه الگوهای کندلی مثل ستاره صبحگاهی و 3 کلاغ و مابقیشون .
ذهنیت شما رو از رفتار قیمت 180 درجه میچرخونم و فقط فقط به یک چشم قوی نیاز دارید که اردهای جامانده روی چارت رو به درستی تشخیص بدین و بر اساس مفهوم تسویه معامله کنید .

به اعتقاد من شرکت تو این دوره دقیقا مثل خرید یه موبایله .فرض کن موبایلتون خدایی نکرده امروز افتاد زمین و شکست . چکار میکردین ؟ از زیر سنگ هم شده ، پول جور میکردین و یه گوشی میخریدین . درسته ؟
اینم همون پوله ولی سودش خیلی بیشتره . چون این علم تا یک عمر همراهتونه و هر ماه پول خودشو برمیگردونه .
ولی در عوض ورود بدون علم ، ورود بدون دانش ، بدون مربی ، قطعا ضررهای چند برابر و گاها جبران نشدنی رو در پی خواهد داشت .

اگر شما هنوز به تصمیمتون مطمئن نیستید ، تردید دارید یا احتمالا اگر دوست دارید بیشتر فکر بکنید این حق شماست که در انتخاب خودتون دقت کنید . شاید ریشه در یکسری ذهنیت هایی از آموزش های قبلی داره که بی نتیجه بودن براتون.
ولی به هر حال ، چیزی که برام اهمیت داره کمک به افراد جدی و مصمم هست . به همین خاطر چون نیاز دارید که اطلاعات بیشتری از محتوای آموزش و سطح دانشی که قراره مسلط بشین داشته باشین ، من تصمیم گرفتم ازتون دعوت کنم 1جلسه مشاوره تلفنی بصورت کاملا رایگان برگزار کنم و باهم جلو بریم که بهتر بتونم به رفع ابهامات شما کمک کنم و به نتیجه برسیم .
۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان