تماس با آگهی دهنده
تعمیر کاتالیزور چانگان کاتالیست وان aspect-image

تعمیر کاتالیزور چانگان کاتالیست وان

تهران | تهرانپارس
وضعیت کالا تامین کننده
تعمیر کاتالیزور چانگان یا تعویض آن؟ سوالی است که پاسخ واضح و آشکاری دارد چرا که درکاتالیزور چانگان، یک سری عناصر اصلی وجود دارد که وظیفه کاتالیستی را بر عهده دارند، این عناصر مانند فلزات گران بها نظیر: رودیم، پالادیم، پلاتین و … است.
و یا از جنس فلزاتی مانند مس، نیکل، منگنز و آهن و … انتخاب می‌شوند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که عنصر سریم به عنوان آزاد کننده، ذخیره کننده و بافر اکسیژن در کاتالیست های سه گانه مورد استفاده قرار می گیرد تا موجب شود همیشه مخلوط گاز در محدوده استوکیومتری ثابت بماند.چرا که در این محدوده شاهد بیشترین کارایی از کاتالیست های سه گانه خواهیم بود
به خاطر وجود این فلزات در ساختار کاتالیزور دارای قیمت بالایی نیز می‌باشد، همین‌ امر باعث شده تا بسیاری از رانندگان ترجیح دهند به جای تعویض کاتالیزور به تعمیر این قطعه بپردازند. که البته اصلا کار ساده‌ای نیست و برای این کار حتما نیاز به افراد متخصص و دستگاه‌های به خصوصی است تا بتوانید اشکال کاتالیزور را به درستی تشخیص و به رفع آن بپردازید.
گروه تخصصی کاتالیست وان در خدمت شماست تا با استفاده از دستگاه های عیب یاب حرفه‌ای،و افراد متخصص ایراد بوجود آمده را پیدا کرده و هرچه سریعتر آن با کم‌ترین هزینه برطرف نمایند.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان